Gjest Anonymnorge Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Hei! jeg er en gutt på 18år som er 167cm. Vil gjerne være høyere! er det noe jeg kan gjøre? 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Nei det tror jeg ikke :-). Men tenk på de i kina som er like høye som du. De har greid seg fint gjennom evolusjonen som du sikkert også greier ;-). Jeg synes lave menn er fine jeg. 0 Siter
laban Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Kroppshøyde er genetisk, forutsatt at man ikke er underernært. Men du kan fremdeles vokse litt. Har du brødre eller en far som husker når han sluttet å vokse, kan det gi en pekepinn. 0 Siter
Gjest må væra som en er når'n itte vart som en sku Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Se om du finner litt høye sko og bruk eventuelt gensere og bukser med loddrette striper for å se høyere ut. Hilsen dame på 180 cm som gjerne skulle ha bytta.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Av en eller annen grunn faller jeg lett for litt lave menn Høyden spiller egentlig ingen rolle for meg, men jeg må si at jeg oftere ser kjekke lave menn enn kjekke høye.... Tror du bare skal forsone deg med høyden, og tenke at det ikke er den kvinner først og fremst ser på 0 Siter
Gjest spoorty Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Hvem har fortalt deg at det ikke er kjempeflott å være 167 cm? Jeg synes mennesker er pene om de er lange eller korte. Det spiller veldig liten rolle for meg. Det som teller er om de er greie og snille å ha med å gjøre. Det flotteste mennesket jeg kjenner er ca 162 cm og har ikke komplekser for dette i det hele tatt. Han tar det med humor og et smil :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.