Gå til innhold

høyde

Gjest Anonymnorge

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymnorge
Skrevet

Hei! jeg er en gutt på 18år som er 167cm. Vil gjerne være høyere! er det noe jeg kan gjøre?

Skrevet

Nei det tror jeg ikke :-). Men tenk på de i kina som er like høye som du. De har greid seg fint gjennom evolusjonen som du sikkert også greier ;-). Jeg synes lave menn er fine jeg.

Skrevet

Kroppshøyde er genetisk, forutsatt at man ikke er underernært.

Men du kan fremdeles vokse litt. Har du brødre eller en far som husker når han sluttet å vokse, kan det gi en pekepinn.

Gjest må væra som en er når'n itte vart som en sku
Skrevet

Se om du finner litt høye sko og bruk eventuelt gensere og bukser med loddrette striper for å se høyere ut.

Hilsen dame på 180 cm som gjerne skulle ha bytta..

Skrevet

Av en eller annen grunn faller jeg lett for litt lave menn ;)

Høyden spiller egentlig ingen rolle for meg, men jeg må si at jeg oftere ser kjekke lave menn enn kjekke høye.... Tror du bare skal forsone deg med høyden, og tenke at det ikke er den kvinner først og fremst ser på :)

Skrevet

Hvem har fortalt deg at det ikke er kjempeflott å være 167 cm? Jeg synes mennesker er pene om de er lange eller korte. Det spiller veldig liten rolle for meg. Det som teller er om de er greie og snille å ha med å gjøre.

Det flotteste mennesket jeg kjenner er ca 162 cm og har ikke komplekser for dette i det hele tatt. Han tar det med humor og et smil :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...