Gjest Klarer ikke fordøye det Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 ''schizofreni'' Fy faen for et stygt ord! Og enda verre: psykose. Blir kvalm og uvel. Tror jeg må legge vekk tanker en stund, hvordan gjør jeg det? Ved å fokusere på positive ting? De ordene har låst seg fast i hodet mitt og jeg tenker "jeg er faen meg gal/sinnsyk i hodet". Er jo det tydeligvis. Men innerst inne nekter jeg å tro det. Uansett jeg er meg. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Helt riktig! Du er du og ikke en diagnose. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Man er ikke en sykdom/diagnose. Og ingen skal skamme seg over å ha en diagnose. De som mener man skal det, mangler noe vesentlig i topplokket, og som burde være diagnose nok i seg selv. Alle mennesker er like mye verd. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Helt riktig! Du er du og ikke en diagnose. Alle som har fått en psykose diagnose er like forskjellige mennesker som andre. Ta i mot den hjelpen du kan få, så ordner deg seg sikkert for deg. Psykoser kan ta litt tid å komme seg ut av, men du blir nok bra skal du se. Du har fått en diagnose, men du er ikke diagnosen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.