Gå til innhold

Male en vegg for riktig fokus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Siden jeg likevel skal male veggen på kjøkkenet nå så skal jeg be noen komme hit og male på følgende ord for meg:

(eller jeg gjør det selv? men nå må jeg så sparkle først)

Learn from yesterday

Live for today

Hope for tomorrow

Jeg skal gjøre dette for å minne meg selv kraftig på hvor mye jeg har å være glad for. Samt la dette bli min nye oppgave fremover.

Jeg graver meg selv ned i lurerier og trøbbel og mister perspektiv fortsatt, tror jeg må øve meg på å løfte blikket. (hvis dere skjønner hva jeg mener med det)

Jeg klager på min autisme, men skjønner ofte ikke hvor mye verre det kunne vært, eller hvor bra jeg har det osv... (som min psykiater sier, "se din mann og dine barn får meg til å tenke, så rik hun er", ja og det trenger jeg å bli minnet om.

Jeg fant ikke på ordene av meg selv, jeg så to smil i avisen som fikk meg til å lure på hva de ville formidle. det var nok mye, jeg leste ikke alt, men festet meg ved livsmotet og tenkte på min egen situasjon.

Skrevet

Hei!

jeg har meldt meg inn i .

http://www.mitokondrieforeningen.no

De trenger flere medlemmer, koster bare 25 kr, men de gjør en kjempejobb for sine barn og kjære.

Syns det var en god sak å støtte opp under, da disse barna dør tidlig og de egentlig har mye å lære mange ved sine liv, nettopp slikt som å, leve i dag, være takknemlig osv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...