Gjest lamictal og alkohol Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har nå gått på 25 mg lamictal i litt over en uke, alt vel enn så lenge. Jeg opplever derimot noe rart med alkohol. Ikke at jeg har et problem med det, men jeg blir ikke lenger beruset. Jeg drikker relativt sjelden, og tenkte være forsiktig siden jeg trapper opp. Men etter en flaske vin og en cider kjente jeg ikke antydning til påvirkning. Nå har jeg prøvd dette to ganger. Hva er dette? Er det en vanlig virkning av lamictal? Har du hørt det før? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 I opptrappingsfasen på Lamictal må du selvsagt ikke drikke slike mengder alkohol. I denne fasen må det være nullbruk. I stabil fase kan du drikke en alkoholenhet per døgn. Hvor beruset en blir, avhenger først og fremst av psykiske faktorer som forventninger og innstilling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.