Gå til innhold

Behandling for utagering

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvis man får behandling for utagering, får man det bedre med seg selv, eller blir man bare en robot? Som har lært seg å oppføre seg, men som har det jævlig inni seg?

Gjest på god vei
Skrevet

Du lærer å både oppføre deg og få det bedre inni deg :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du lærer å både oppføre deg og få det bedre inni deg :-)

Så bra! :-)

Hvordan går man frem for å lære folk å like livet?

Gjest på god vei
Skrevet

Så bra! :-)

Hvordan går man frem for å lære folk å like livet?

Det kommer automatisk underveis :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det kommer automatisk underveis :-)

Ahh... men hvordan skal man få seg sånn behandling? Jeg vet ikke hva slags behandling jeg får jeg, men de har uansett ikke forstått meg. Jeg har jo egentlig ikke symptomer, det er jo bare noe jeg har funnet opp slik at jeg kan få oppmerksomhet (og andre goder)...

Gjest på god vei
Skrevet

Ahh... men hvordan skal man få seg sånn behandling? Jeg vet ikke hva slags behandling jeg får jeg, men de har uansett ikke forstått meg. Jeg har jo egentlig ikke symptomer, det er jo bare noe jeg har funnet opp slik at jeg kan få oppmerksomhet (og andre goder)...

''men hvordan skal man få seg sånn behandling?''

Tja.. hva gjør du av egeninnsats, da?

Skrevet

Du burde lese boken "I morgen var jeg alltid en løve" av Arnhild Lauveng.

Det er ikke noe galt i å ønske oppmerksomhet! Det beviser bare at du er et sunt og godt menneske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...