Gjest SMIRnøff Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Hvis man får behandling for utagering, får man det bedre med seg selv, eller blir man bare en robot? Som har lært seg å oppføre seg, men som har det jævlig inni seg? 0 Siter
Gjest på god vei Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Du lærer å både oppføre deg og få det bedre inni deg :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Du lærer å både oppføre deg og få det bedre inni deg :-) Så bra! :-) Hvordan går man frem for å lære folk å like livet? 0 Siter
Gjest på god vei Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Så bra! :-) Hvordan går man frem for å lære folk å like livet? Det kommer automatisk underveis :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Det kommer automatisk underveis :-) Ahh... men hvordan skal man få seg sånn behandling? Jeg vet ikke hva slags behandling jeg får jeg, men de har uansett ikke forstått meg. Jeg har jo egentlig ikke symptomer, det er jo bare noe jeg har funnet opp slik at jeg kan få oppmerksomhet (og andre goder)... 0 Siter
Gjest på god vei Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Ahh... men hvordan skal man få seg sånn behandling? Jeg vet ikke hva slags behandling jeg får jeg, men de har uansett ikke forstått meg. Jeg har jo egentlig ikke symptomer, det er jo bare noe jeg har funnet opp slik at jeg kan få oppmerksomhet (og andre goder)... ''men hvordan skal man få seg sånn behandling?'' Tja.. hva gjør du av egeninnsats, da? 0 Siter
Gondor Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 Ahh... men hvordan skal man få seg sånn behandling? Jeg vet ikke hva slags behandling jeg får jeg, men de har uansett ikke forstått meg. Jeg har jo egentlig ikke symptomer, det er jo bare noe jeg har funnet opp slik at jeg kan få oppmerksomhet (og andre goder)... Du burde lese boken "I morgen var jeg alltid en løve" av Arnhild Lauveng. Det er ikke noe galt i å ønske oppmerksomhet! Det beviser bare at du er et sunt og godt menneske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.