Gå til innhold

Gave/kort til behandler Jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du selv lyst til å gi?

Skrevet

Hei!

Gi noe du ønsker deg selv.

Jeg tror jeg skal gi min psykiater et astronomileksikon (som jeg selv ønsker meg), men hun er interessert i astronomi merker jeg for hun vil gjerne se visse dokumentarer jeg har nevnt så disse får hun også. Men problemet er at den ene er på engelsk uten tekst, og jeg forsøker finne den med norsk tekst slik at min psykiater ikke går glipp av viktige fakta.

Skrevet

Hei!

Gi noe du ønsker deg selv.

Jeg tror jeg skal gi min psykiater et astronomileksikon (som jeg selv ønsker meg), men hun er interessert i astronomi merker jeg for hun vil gjerne se visse dokumentarer jeg har nevnt så disse får hun også. Men problemet er at den ene er på engelsk uten tekst, og jeg forsøker finne den med norsk tekst slik at min psykiater ikke går glipp av viktige fakta.

Det var en litt rar tanke. Jeg ville tenkt motsatt: Gi noe du tror psykiateren ønsker seg.

Gjest det mener jeg
Skrevet

Det mest passende er å ikke gi annet enn et ønske om god jul. Jeg må innrømme at jeg ser det som et friskhetstegn for egen del at jeg ikke ønsker å kjøpe noe til behandleren min.

Ville du gitt gave til kiropratoren din? Fysioterapeuten?

Skrevet

Det mest passende er å ikke gi annet enn et ønske om god jul. Jeg må innrømme at jeg ser det som et friskhetstegn for egen del at jeg ikke ønsker å kjøpe noe til behandleren min.

''Det mest passende er å ikke gi annet enn et ønske om god jul. Jeg må innrømme at jeg ser det som et friskhetstegn for egen del at jeg ikke ønsker å kjøpe noe til behandleren min.''

Jeg er så enig med deg! Jeg tenker stadig vekk at jeg har lyst til å gi ham noe, men jeg VET at det bare vil bli kleint. SÆRLIG når jeg har fortalt ham at jeg ikke liker verken å få eller gi gaver, for det blir alltid feil. :-)

Gjest bare god jul i år
Skrevet

Ja, jeg ser det absolutt som et "friskhetstegn" jeg også. Har tidligere vært i overkant gavmild. Har gitt til tannlege, fysioterapeut, apotek osv.

Nå er det slutt.

Skrevet

Det var en litt rar tanke. Jeg ville tenkt motsatt: Gi noe du tror psykiateren ønsker seg.

Hei!

Jeg er ikke inni andre mennesker enn meg selv, jeg vet hva jeg vil ha, hva jeg tenker, derfor tenker jeg andre vil ha det, naturlig.

Og min erfaring: andre blir glade og overrasket over ting jeg kjøper til dem, dermed er det vel utmerket.

Jeg føler jeg feks har åpnet astronomiverdenene for min psykiater dette ut i fra ting hun har sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...