Gjest Er ikke BP Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Har igrunn følt meg gira nå i noen dager, begynte på mandagen da en lege tok en "alvorsprat" med meg....som fortsatte tirsdagen. Men jeg måtte bare le, vet ikke hvorfor men føler meg gira. Var som det sa "pang" inni meg, får peroder nå og som jeg bare ler. Har shoppet mye i dag og pratet mye i tlf, no problem! Energisk og føler meg frisk. Har dette noe med psykose å gjøre da? Føles mer som hypomani. Har gått på solian ca ei uke nå, er det de som gjør meg så energisk? 0 Siter
Gondor Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Lurer på hva solian er? Høres veldig ut som en hypomani. 0 Siter
Gjest Er ikke BP Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Lurer på hva solian er? Høres veldig ut som en hypomani. Det er et antipsykotikum, tar kun 50 mg seroquel i tilegg + vival etter behov. + smertestillende ved behov. kommer fra en innleggelse der jeg fikk ny utredning, diagnoser: schizofreni og panikklidelse + skadelig bruk av medisiner. Dette var de sikker på men nå blir jeg usikker, føler meg gira. 0 Siter
Gjest Er ikke BP Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Lurer på hva solian er? Høres veldig ut som en hypomani. Syns ikke du det er rart? Høres ikke psykotisk ut dette, er jeg frisk nå da? Er dette feil og er ingenting vits mer, ikke vits med oppfølging for feil diagnoser. 0 Siter
Gjest Er ikke BP Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Har lyst å lage baby og :-) Lyst å bli gravid 0 Siter
Gondor Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Det er et antipsykotikum, tar kun 50 mg seroquel i tilegg + vival etter behov. + smertestillende ved behov. kommer fra en innleggelse der jeg fikk ny utredning, diagnoser: schizofreni og panikklidelse + skadelig bruk av medisiner. Dette var de sikker på men nå blir jeg usikker, føler meg gira. Kanskje du er schizoaffektiv eller hva det heter? 0 Siter
Gondor Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Har lyst å lage baby og :-) Lyst å bli gravid Det skjønner jeg veldig godt, men da må du ha god kontakt med lege og psykiater. Husk at et barn krever at en er psykisk oppegående. Intet barn har godt av en psyk mor eller far. Vent til du er helt frisk! 0 Siter
Gjest Er ikke BP Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Kanskje du er schizoaffektiv eller hva det heter? Nei schizofreni og det var de sikker på, mine "gira" perioder var/er en del av psykosen. Har litt vanskelig for å tro det. 0 Siter
Gjest Er ikke BP Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Det skjønner jeg veldig godt, men da må du ha god kontakt med lege og psykiater. Husk at et barn krever at en er psykisk oppegående. Intet barn har godt av en psyk mor eller far. Vent til du er helt frisk! ''Husk at et barn krever at en er psykisk oppegående.'' Er jo det nå. Og vet, har store barn. 0 Siter
Gondor Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 ''Husk at et barn krever at en er psykisk oppegående.'' Er jo det nå. Og vet, har store barn. Beklager. Mente ikke å tråkke på deg. Da vet du hva som kreves. 0 Siter
Gjest Er ikke BP Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Beklager. Mente ikke å tråkke på deg. Da vet du hva som kreves. Neida, jeg forstår. 0 Siter
Gondor Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Nei schizofreni og det var de sikker på, mine "gira" perioder var/er en del av psykosen. Har litt vanskelig for å tro det. Nå melder jeg pass. Dette er ekspertmat. 0 Siter
Gjest Er ikke BP Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Nå melder jeg pass. Dette er ekspertmat. Melder pass jeg og. Forstår jo ingenting av dette. Får heller prøve å tro det "ekspertene" har sakt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.