Gå til innhold

Rart

Gjest Er ikke BP

Anbefalte innlegg

Gjest Er ikke BP
Skrevet

Har igrunn følt meg gira nå i noen dager, begynte på mandagen da en lege tok en "alvorsprat" med meg....som fortsatte tirsdagen. Men jeg måtte bare le, vet ikke hvorfor men føler meg gira. Var som det sa "pang" inni meg, får peroder nå og som jeg bare ler. Har shoppet mye i dag og pratet mye i tlf, no problem!

Energisk og føler meg frisk. Har dette noe med psykose å gjøre da? Føles mer som hypomani. Har gått på solian ca ei uke nå, er det de som gjør meg så energisk?

Skrevet

Lurer på hva solian er? Høres veldig ut som en hypomani.

Gjest Er ikke BP
Skrevet

Det er et antipsykotikum, tar kun 50 mg seroquel i tilegg + vival etter behov. + smertestillende ved behov.

kommer fra en innleggelse der jeg fikk ny utredning, diagnoser: schizofreni og panikklidelse + skadelig bruk av medisiner. Dette var de sikker på men nå blir jeg usikker, føler meg gira.

Gjest Er ikke BP
Skrevet

Syns ikke du det er rart?

Høres ikke psykotisk ut dette, er jeg frisk nå da?

Er dette feil og er ingenting vits mer, ikke vits med oppfølging for feil diagnoser.

Gjest Er ikke BP
Skrevet

Har lyst å lage baby og :-)

Lyst å bli gravid :)

Skrevet

Det er et antipsykotikum, tar kun 50 mg seroquel i tilegg + vival etter behov. + smertestillende ved behov.

kommer fra en innleggelse der jeg fikk ny utredning, diagnoser: schizofreni og panikklidelse + skadelig bruk av medisiner. Dette var de sikker på men nå blir jeg usikker, føler meg gira.

Kanskje du er schizoaffektiv eller hva det heter?

Skrevet

Har lyst å lage baby og :-)

Lyst å bli gravid :)

Det skjønner jeg veldig godt, men da må du ha god kontakt med lege og psykiater. Husk at et barn krever at en er psykisk oppegående. Intet barn har godt av en psyk mor eller far. Vent til du er helt frisk!

Gjest Er ikke BP
Skrevet

Kanskje du er schizoaffektiv eller hva det heter?

Nei schizofreni og det var de sikker på, mine "gira" perioder var/er en del av psykosen. Har litt vanskelig for å tro det.

Gjest Er ikke BP
Skrevet

Det skjønner jeg veldig godt, men da må du ha god kontakt med lege og psykiater. Husk at et barn krever at en er psykisk oppegående. Intet barn har godt av en psyk mor eller far. Vent til du er helt frisk!

''Husk at et barn krever at en er psykisk oppegående.''

Er jo det nå. Og vet, har store barn.

Skrevet

''Husk at et barn krever at en er psykisk oppegående.''

Er jo det nå. Og vet, har store barn.

Beklager. Mente ikke å tråkke på deg. Da vet du hva som kreves.

Gjest Er ikke BP
Skrevet

Beklager. Mente ikke å tråkke på deg. Da vet du hva som kreves.

Neida, jeg forstår.

Skrevet

Nei schizofreni og det var de sikker på, mine "gira" perioder var/er en del av psykosen. Har litt vanskelig for å tro det.

Nå melder jeg pass. Dette er ekspertmat.

Gjest Er ikke BP
Skrevet

Nå melder jeg pass. Dette er ekspertmat.

Melder pass jeg og. Forstår jo ingenting av dette. Får heller prøve å tro det "ekspertene" har sakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...