rose23 Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Jeg skrev for noen dager siden om en ekkel pedofil overgriper som er aktiv på idrettslaget for jenter/damer. Jeg fortalte det til min far som igjen varslet noen i klubben. De ble ganske sjokkert. Hevnen er en fryd. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Det er rart at han får være leder i et idrettslag hvis han har foregrepet seg på noen. Alle ledere (iallefall i korpsverdenen) må levere politiattest for å være med i styret, være med på tur eler gjøre noe som helst i korpset. Dette er landsomfattende og jeg trodde idrettslaga også hadde denne regelen? 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Det er rart at han får være leder i et idrettslag hvis han har foregrepet seg på noen. Alle ledere (iallefall i korpsverdenen) må levere politiattest for å være med i styret, være med på tur eler gjøre noe som helst i korpset. Dette er landsomfattende og jeg trodde idrettslaga også hadde denne regelen? Styret trenger ikke levere vandelsattest i idretten, bare de som har direkte med idretten å gjøre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. desember 2011 Skrevet 15. desember 2011 Det er rart at han får være leder i et idrettslag hvis han har foregrepet seg på noen. Alle ledere (iallefall i korpsverdenen) må levere politiattest for å være med i styret, være med på tur eler gjøre noe som helst i korpset. Dette er landsomfattende og jeg trodde idrettslaga også hadde denne regelen? ''Det er rart at han får være leder i et idrettslag hvis han har foregrepet seg på noen. Alle ledere (iallefall i korpsverdenen) må levere politiattest for å være med i styret, være med på tur eler gjøre noe som helst i korpset'' Alle overgripere er nok ikke politianmeldt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.