Gå til innhold

Lyst på baby

Gjest sugen på det nå

Anbefalte innlegg

Gjest sugen på det nå
Skrevet

Hvordan er det med bruk av solian og seroquel og graviditet?

Trenger ikke andre meds :)

Gjest Tankekorset
Skrevet

Jeg tenker som så at personer med en så alvorlig sinnslidelse som du har og i tillegg velger å uttrykke ønske om å få barn på den måten du gjør, "sugen på baby", ikke bør få barn. Husk at psykiske lidelser går i arv og vil du kunne tilgi deg selv hvis du opplever at barne ditt får de samme problemene i livet sitt som det du har?

Skrevet

Dette handler ikke om kun å ha lyst på en baby. Er du stabil nok de neste 20 årene til å ta hånd om og følge opp et barn?

Gjest sugen på det nå
Skrevet

Dette handler ikke om kun å ha lyst på en baby. Er du stabil nok de neste 20 årene til å ta hånd om og følge opp et barn?

Kan diskuteres. Men vet jeg holder meg mer oppegående når jeg har noen som trenger meg.

Gjest sugen på det nå
Skrevet

Jeg tenker som så at personer med en så alvorlig sinnslidelse som du har og i tillegg velger å uttrykke ønske om å få barn på den måten du gjør, "sugen på baby", ikke bør få barn. Husk at psykiske lidelser går i arv og vil du kunne tilgi deg selv hvis du opplever at barne ditt får de samme problemene i livet sitt som det du har?

''Husk at psykiske lidelser går i arv og vil du kunne tilgi deg selv hvis du opplever at barne ditt får de samme problemene i livet sitt som det du har?''

Nei aldri!!!

Men hvordan kunne jeg vite at jeg var syk?

Forskjell på angst og schizofreni.

Skrevet

Kan diskuteres. Men vet jeg holder meg mer oppegående når jeg har noen som trenger meg.

Skaff hund/marsvin/rotte/katt/osv.

Skrevet

Du må huske på at det er du som blir omsorgspersonen her, dag og natt. Det vil bli våkenetter, gråt, bleieskift, oppfølging på skole, fritidsaktiviteter, grensesetting og etterhvert ungdommer i puberteten. Du må tenke deg veldig godt om før du blir gravid og være 99,9% sikker på at du kommer til å greie dette. Mener du at du vil gjøre det så ønsker jeg deg lykke til :-)

Gjest sugen på det nå
Skrevet

Skaff hund/marsvin/rotte/katt/osv.

Har lyst på hund.

Gjest sugen på det nå
Skrevet

Du må huske på at det er du som blir omsorgspersonen her, dag og natt. Det vil bli våkenetter, gråt, bleieskift, oppfølging på skole, fritidsaktiviteter, grensesetting og etterhvert ungdommer i puberteten. Du må tenke deg veldig godt om før du blir gravid og være 99,9% sikker på at du kommer til å greie dette. Mener du at du vil gjøre det så ønsker jeg deg lykke til :-)

Sant, bør revurdere. Tror ikke jeg klarer det en gang til dessverre!

Skrevet

Hvordan vet du det? Vet du noe som helst om det å ha barn?

Gjest sugen på det nå
Skrevet

Hvordan vet du det? Vet du noe som helst om det å ha barn?

Vil påstå det ja siden jeg alt har to, vet mer enn du aner om livets vei. Ikke er jeg fjern i nøtta heller. Men feel free too juge me, be my gest :)

Skrevet

Vil påstå det ja siden jeg alt har to, vet mer enn du aner om livets vei. Ikke er jeg fjern i nøtta heller. Men feel free too juge me, be my gest :)

dømte jeg deg? Jeg spurte om du visste hvordan det var å ha barn. Svaret ditt var ja.

Gjest Sinna_tagga
Skrevet

''Husk at psykiske lidelser går i arv og vil du kunne tilgi deg selv hvis du opplever at barne ditt får de samme problemene i livet sitt som det du har?''

Nå ble jeg irritert ja. Tror du alle vet om sinnslidelsen sin når de får barn? Det visste i hvert fall ikke jeg, som var feildiagnostisert i mange mange år. Nå vet jeg at jeg er bærer av en arvelig lidelse, og jeg har to barn. Jeg kan bare håpe at de ikke får den.

Gjest sugen på det nå
Skrevet

dømte jeg deg? Jeg spurte om du visste hvordan det var å ha barn. Svaret ditt var ja.

Det var "tonefallet" ditt. Kjenner det jeg skjønner du selv om du ikke tror det....

Gjest sugen på det nå
Skrevet

Nå ble jeg irritert ja. Tror du alle vet om sinnslidelsen sin når de får barn? Det visste i hvert fall ikke jeg, som var feildiagnostisert i mange mange år. Nå vet jeg at jeg er bærer av en arvelig lidelse, og jeg har to barn. Jeg kan bare håpe at de ikke får den.

''Nå ble jeg irritert ja.''

Jeg og. Kom på hvorfor jeg aldri mer må få barn! Og så skammelig det er å være syk, stakkars barn som har kommet ut av meg!

Vet hvorfor jeg skammer meg nå, har noe med tidligere liv å gjøre....selv om ingen her tror på det! Fikk det i marereritt.

Kanskje det er en kamuflert fagperson som er "Tankekorset".

Skrevet

Det var "tonefallet" ditt. Kjenner det jeg skjønner du selv om du ikke tror det....

Ok, ser den, men det var ikke meningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...