Gå til innhold

Lei meg og såret av moren min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er riktig forum,vet ikke helt hvor jeg skal poste det. Vil gjerne høre andres syn på det moren min sier. Hun sier at jeg aldri kommer til å få beholde barnet jeg får hvis jeg blir gravid,hun tror ikke jeg kan ta vare på et barn. Det sårer meg veldig, og gjør at jeg får enda mer angst for å bli gravid enn jeg allerede har. Hadde ikke blitt overrasket om hun ringte barnevernet selv for at de skulle ta barnet mitt. Håper noen kan si hva de syns om dette

Skrevet

Hvorfor mener hun at du ikke er i stand til å ta vare på et barn?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes moren din skal være ærlig og si sin oppriktige mening til deg.

Skrevet

Jeg synes moren din skal være ærlig og si sin oppriktige mening til deg.

Mener du det, selv om moren hennes skulle være helt på bærtur?

Skrevet

Hva er bakgrunnen for at hun sier dette? Tar hun det helt fra det blå, eller har du gjort eller har du en atferd som kunne tilsi at hun kan ha rett? Bakgrunnshistorien her er vesentlig i forhold til å kunne gi deg et svar.

Hvis hun ikke har holdt i sine anklager, kan du jo bare la henne ringe barnevernet - da kan de sjekke deg og ikke finne noe å sette fingeren på. Hvis moren din HAR rett, så synes jeg det er helt greit om barnevernet avdekker dette, og tar fra deg barnet hvis dette er til barnets beste.

Skrevet

Hva er bakgrunnen for at hun sier dette? Tar hun det helt fra det blå, eller har du gjort eller har du en atferd som kunne tilsi at hun kan ha rett? Bakgrunnshistorien her er vesentlig i forhold til å kunne gi deg et svar.

Hvis hun ikke har holdt i sine anklager, kan du jo bare la henne ringe barnevernet - da kan de sjekke deg og ikke finne noe å sette fingeren på. Hvis moren din HAR rett, så synes jeg det er helt greit om barnevernet avdekker dette, og tar fra deg barnet hvis dette er til barnets beste.

Det var noe sånt jeg mente, ja. Takk...!

Skrevet

Hei!

Hvis det er en grunn til at din mor sier dette bør du tenke gjennom det, samt spørre henne hvorfor hun sier dette.

Det er ting som gjør mennesker uegnet som foreldre.

Alt for mange barn lider, om du er uegnet som mor vet vel best du selv hvis du tenker deg om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...