Gå til innhold

Indre uro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg også. Det er ikke noe daglig tema akkurat. Men det er bra at barna vet. Skriv mer hvis det hjelper deg. Enten her eller i en dagbok. Både min psykolog og min psykiater mener jeg bør skrive mer og det er en god ide.

Takk for at du har delt så mye av deg selv! God bedring og inderlig god natt fra

God natt til dere begge fra meg, som er i "samme båt" som dere.

Skrevet

Det gjør jeg også. Det er ikke noe daglig tema akkurat. Men det er bra at barna vet. Skriv mer hvis det hjelper deg. Enten her eller i en dagbok. Både min psykolog og min psykiater mener jeg bør skrive mer og det er en god ide.

Takk for at du har delt så mye av deg selv! God bedring og inderlig god natt fra

Takk for støtten. Ser foreløpig ut som det blir en bedre dag i dag.

Skrevet

God natt til dere begge fra meg, som er i "samme båt" som dere.

Jeg får si god morgen. Godt å høre fra andre også som har det slik. Føler meg ikke så alene da.

Skrevet

Det er lenge siden sist jeg skadet meg, så jeg skal prøve å fortsatt holde meg klar.

Jeg er nok ikke ung. Hadde kanskje vært mer forståelig med slike reaksjoner da.

Det må være veldig vondt å ha det slik. Jeg håper at du har det bedre i dag. Har du noen planer for dagen, kanskje det kan hjelpe?

Jeg har slitt med mye indre uro før, men det har avtatt i en betydelig grad. Om det er noen trøst ;-)

Skrevet

Det må være veldig vondt å ha det slik. Jeg håper at du har det bedre i dag. Har du noen planer for dagen, kanskje det kan hjelpe?

Jeg har slitt med mye indre uro før, men det har avtatt i en betydelig grad. Om det er noen trøst ;-)

Jeg skal gjøre rent i huset. Ser foreløpig ut som dagen i dag blir bedre, men det kan fort snu, så jeg får glede meg over det så lenge jeg får ha det bra. Slitsomt med uroen, og den tapper meg for mye energi. Men nå skal jeg prøve å få gjort mest mulig mens jeg har det bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...