Hønemoren Skrevet 16. desember 2011 Skrevet 16. desember 2011 Det gjør jeg også. Det er ikke noe daglig tema akkurat. Men det er bra at barna vet. Skriv mer hvis det hjelper deg. Enten her eller i en dagbok. Både min psykolog og min psykiater mener jeg bør skrive mer og det er en god ide. Takk for at du har delt så mye av deg selv! God bedring og inderlig god natt fra God natt til dere begge fra meg, som er i "samme båt" som dere. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Det gjør jeg også. Det er ikke noe daglig tema akkurat. Men det er bra at barna vet. Skriv mer hvis det hjelper deg. Enten her eller i en dagbok. Både min psykolog og min psykiater mener jeg bør skrive mer og det er en god ide. Takk for at du har delt så mye av deg selv! God bedring og inderlig god natt fra Takk for støtten. Ser foreløpig ut som det blir en bedre dag i dag. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 God natt til dere begge fra meg, som er i "samme båt" som dere. Jeg får si god morgen. Godt å høre fra andre også som har det slik. Føler meg ikke så alene da. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Det er lenge siden sist jeg skadet meg, så jeg skal prøve å fortsatt holde meg klar. Jeg er nok ikke ung. Hadde kanskje vært mer forståelig med slike reaksjoner da. Det må være veldig vondt å ha det slik. Jeg håper at du har det bedre i dag. Har du noen planer for dagen, kanskje det kan hjelpe? Jeg har slitt med mye indre uro før, men det har avtatt i en betydelig grad. Om det er noen trøst ;-) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Det må være veldig vondt å ha det slik. Jeg håper at du har det bedre i dag. Har du noen planer for dagen, kanskje det kan hjelpe? Jeg har slitt med mye indre uro før, men det har avtatt i en betydelig grad. Om det er noen trøst ;-) Jeg skal gjøre rent i huset. Ser foreløpig ut som dagen i dag blir bedre, men det kan fort snu, så jeg får glede meg over det så lenge jeg får ha det bra. Slitsomt med uroen, og den tapper meg for mye energi. Men nå skal jeg prøve å få gjort mest mulig mens jeg har det bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.