Gå til innhold

Angst/Uro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når angsten og uroen herjer i kroppen, er dere tappet for energi da?

Orker ingenting jeg da, men har jeg en bedre dag kan jeg få gjort veldig mye.

Skrevet

Det er vel en vanlig bivirkning av angst og føle seg tappet for energi. Botemiddelet er ofte og være mer aktiv, i stedet for og sette seg ned og kjenne på all angst/uro. Vi er ikke skapt til og leve et stillesittende og inaktivt liv.

Skrevet

Det er vel en vanlig bivirkning av angst og føle seg tappet for energi. Botemiddelet er ofte og være mer aktiv, i stedet for og sette seg ned og kjenne på all angst/uro. Vi er ikke skapt til og leve et stillesittende og inaktivt liv.

Veldig godt skrevet, om botemiddelet.

Jeg er helt enig.

Får så dårlig samvittighet også jeg når jeg er tappet for energi, vil så gjerne bl.a ha mere energi til de små barnebarna mine.

Skrevet

Veldig godt skrevet, om botemiddelet.

Jeg er helt enig.

Får så dårlig samvittighet også jeg når jeg er tappet for energi, vil så gjerne bl.a ha mere energi til de små barnebarna mine.

Da må du bare "ta deg sammen" om det så kjekt heter:-) Jeg får et inntrykk av innleggene dine her inne at du vokter kroppen din, og dens funksjoner ganske nøye innimellom:-) Og ingenting er mer energikrevende enn det....

Skrevet

Da må du bare "ta deg sammen" om det så kjekt heter:-) Jeg får et inntrykk av innleggene dine her inne at du vokter kroppen din, og dens funksjoner ganske nøye innimellom:-) Og ingenting er mer energikrevende enn det....

Huff ja, du har nok rett i det også.

Bra at du skrev det for jeg har nok godt av å se det svart på hvitt.

Jeg er nok inne i en ond sirkel, får prøve å "ta meg sammen" som det heter :) Endre tankegang. Jeg har så mye å være glad for så vet ikke hva som går av meg.

Takk for svarene dine.

Skrevet

Huff ja, du har nok rett i det også.

Bra at du skrev det for jeg har nok godt av å se det svart på hvitt.

Jeg er nok inne i en ond sirkel, får prøve å "ta meg sammen" som det heter :) Endre tankegang. Jeg har så mye å være glad for så vet ikke hva som går av meg.

Takk for svarene dine.

Jeg vet av egen erfaring at det er lett og gå i den fella der. Jo bedre tid, og jo bedre mulighet til og kjenne etter alt mulig, jo verre blir det:-)

Prøv og la det være, for det forsurer bare livet ditt og gjør deg ulykkelig og redd. Ingen av oss kan leve med garanti mot noe som helst:-)

Skrevet

Jeg blir veldig tappet for energi når jeg har det slik.

Skrevet

Prøv zyprexa liten dose 2,5 mg. Den er angst dempende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...