Gå til innhold

Gravid og ulykkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter...jeg har verdens beste type. Men han sliter så for tiden, han har vært igjennom masse, og han er så utbrent....jeg er gravid nå å ser frem til dette..men han gjør meg usikker..jeg har det supert, men.....han har nok med seg selv, det er jeg som ender opp med å trøste han, kose med han, backe han opp....jeg backer han alltid opp. Masserer han gir han fotbad. Føler bare jeg vil ha noe igjen i denne tiden..han gleder seg men føler han stresser rundt i sin egenverden, føler eg utenfor og trist, gir allt jeg selv il ha, får ikke noe spesiellt tilbake..dette gjør meg lei meg...første graviditeten min, men......jeg elsker han!! Og han ønsker gjøreasse godt for meg, men er utslitt når han kommer hjem....måtte bare dele dette. Føles sårt når jeg leser om gravide som har god støtte og som får fotmassasje....jeg har ingen her....

Skrevet

Må du føde barnet da? Abort må være greit hvis man ikke er sikker på om man kan gi barnet et godt liv. Det finnes alt for mange barn som har det vondt.

Skrevet

Må du føde barnet da? Abort må være greit hvis man ikke er sikker på om man kan gi barnet et godt liv. Det finnes alt for mange barn som har det vondt.

Jeg vil og han vil;) vi kan nok få dette til.

Skrevet

Har dere vært hos lege? Ta en tur begge to- hver for dere, eller samlet. Er kjæresten din deprimert?

Dere har noen måneder hvor dere er bare dere to. Bruk tiden til å bli sterke og friske. Dvs evt depresjon bør inn under behandling.

En baby tar nemlig ingen hensyn til depresjon eller slitenhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...