Gå til innhold

Er du omsorgsnarkoman?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er det, ifølge psykologen min (og meg selv).

Er det noe farlig??

Skrevet

Nei. Slutt å still sånne spørsmål og vips, du er mye friskere.

Skrevet

Nei. Slutt å still sånne spørsmål og vips, du er mye friskere.

Jeg vil ikke bli frisk!! (Ikke av det, ihvertfall.)

Skrevet

Merkelig hvordan nesten absolutt alt i dag, skal koples opp til avhengighet/narkomani.Er man litt overmiddels opptatt av /glad i noe, så kalles det avhengighet. Jeg synes det er på grensen til kvalmende hvordan det meste utover A4 blir sykeliggjort.

Skrevet

Jeg vil ikke bli frisk!! (Ikke av det, ihvertfall.)

Jeg forsto ikke om du mente du var avhengig av å gi omsorg eller å få det. Men det er kanskje same shit. Se, der skreiv han noe dritt igjen. Fordi jeg er et fjell av dritt. Du skal ikke høre på noe av det jeg sier fordi det er bare pissprat og jeg veit uansett ikke hva jeg snakker om. Jeg er en dritt og må bare beklage.

Skrevet

Jeg forsto ikke om du mente du var avhengig av å gi omsorg eller å få det. Men det er kanskje same shit. Se, der skreiv han noe dritt igjen. Fordi jeg er et fjell av dritt. Du skal ikke høre på noe av det jeg sier fordi det er bare pissprat og jeg veit uansett ikke hva jeg snakker om. Jeg er en dritt og må bare beklage.

Jeg har vondt av deg, Andreas, det høres ikke ut som du har det så hyggelig i kveld, sender deg en klem om du vil ha?

Skrevet

Merkelig hvordan nesten absolutt alt i dag, skal koples opp til avhengighet/narkomani.Er man litt overmiddels opptatt av /glad i noe, så kalles det avhengighet. Jeg synes det er på grensen til kvalmende hvordan det meste utover A4 blir sykeliggjort.

Joda, men jeg går helt i spinn når noen som jeg ser spesielt opp til gir meg masse uventet og ufortjent omsorg og oppmerksomhet. Nesten så jeg sjangler etterpå :-)

Skrevet

Jeg har vondt av deg, Andreas, det høres ikke ut som du har det så hyggelig i kveld, sender deg en klem om du vil ha?

Du er et godt menneske.

Skrevet

Du er et godt menneske.

Noe jeg mener selv om det slår tilbake på meg som manipulativt drittmenneske. Så jeg ber deg lese kommentaren minus meg. Og lese dette minus meg og minus all jålethet i selve minusheten.

Skrevet

Du er et godt menneske.

DET er jeg ikke så sikker på - men takk skal du ha for pene ord...!

Skrevet

Noe jeg mener selv om det slår tilbake på meg som manipulativt drittmenneske. Så jeg ber deg lese kommentaren minus meg. Og lese dette minus meg og minus all jålethet i selve minusheten.

Jeg er ikke så bevandret i matteverdenen, men jeg skal prøve, tror jeg...?!

Skrevet

Joda, men jeg går helt i spinn når noen som jeg ser spesielt opp til gir meg masse uventet og ufortjent omsorg og oppmerksomhet. Nesten så jeg sjangler etterpå :-)

Alle kan vel føle det sånn, noen ganger. Godt at du lar deg begeistre:-) For det kan vel neppe kalles sykdom:-)

Skrevet

Ja, jeg er det.

Litt på siden: Jeg fatter bare ikke at du kan ha Aspergers. Alt du skriver her inne virker da så for..... normalt :)

Skrevet

Ja, jeg er det.

Litt på siden: Jeg fatter bare ikke at du kan ha Aspergers. Alt du skriver her inne virker da så for..... normalt :)

Hmmm... har du lest alt...?

Morsomt at du også "lider" av det samme!!

Skrevet

Hmmm... har du lest alt...?

Morsomt at du også "lider" av det samme!!

Jeg pleier å lese innleggene du skriver, ja.

Skrevet

Jeg pleier å lese innleggene du skriver, ja.

Næh, så hyggelig! Jeg prøver jo å uttrykke meg forståelig. Godt at noen skjønner - og vil skjønne - det jeg prøver å si. Aspergere er ikke like gærne hele tiden, altså.

Skrevet

Alle kan vel føle det sånn, noen ganger. Godt at du lar deg begeistre:-) For det kan vel neppe kalles sykdom:-)

Ja, jeg blir veldig lett revet med. Av mange andre ting også. Jeg har bare aldri hørt om noen som reagerer så sterkt på slikt noe som det jeg gjør. Jeg har aldri prøvd heroin (eller lignende) men jeg antar at den rusen ligner mye på dette.

Skrevet

Næh, så hyggelig! Jeg prøver jo å uttrykke meg forståelig. Godt at noen skjønner - og vil skjønne - det jeg prøver å si. Aspergere er ikke like gærne hele tiden, altså.

Ja altså ut fra det du skriver kan jeg ikke se hva som er så aspergers med væremåten din :)

Så hva var det som gjorde at du fikk diagnosen?

Gjest Monicaen
Skrevet

Hva er en omsorgsnarkoman? Jeg har kraftig mammagen, og noen syns jeg er for omsorgsfull og beskyttende overfor barn og nære venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...