Gjest bølger Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Vil den ikke avta? Nå har jeg klart meg i snart 2 år, men likevel kan trangen være veldig sterk når jeg er følelsesmessig ustabil. Lurer på hvordan dere har det, dere andre som har sluttet. 0 Siter
willemo1365380562 Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har også vært skadefri i 2 år. I begynnelsen da jeg bestemte meg for at nok var nok, ble jeg i perioder overfalt av en slags panikk. Hva gjør jeg nå, når smerten inni meg lammet meg fullstendig. Løsningen for meg ble en kald dusj. Og da mener jef virkelig kald. Kanskje også en form for selvskading, men det ble ikke store stygge arr av det. Litt etter litt reduserte jeg det kalde vannet, og i dag kan jeg gå i dusjen på en god og naturlig måte. Det hender fra tid til annen at tanken på å skade meg dukker opp, og av forskjellige grunner. Men en lang selvpleiende dusj hjelper. Kanskje du må finn din vei, men min måte fungerer for meg. Prøv å skyve tanken fra deg i korte perioder av gangen, Rom ble ikke bygget på en dag. En time her, en dag her, og kanskje det til slutt forsvinner i mangel av næring. Mange varme gode hilsener fra Willemo 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har også vært skadefri i 2 år. I begynnelsen da jeg bestemte meg for at nok var nok, ble jeg i perioder overfalt av en slags panikk. Hva gjør jeg nå, når smerten inni meg lammet meg fullstendig. Løsningen for meg ble en kald dusj. Og da mener jef virkelig kald. Kanskje også en form for selvskading, men det ble ikke store stygge arr av det. Litt etter litt reduserte jeg det kalde vannet, og i dag kan jeg gå i dusjen på en god og naturlig måte. Det hender fra tid til annen at tanken på å skade meg dukker opp, og av forskjellige grunner. Men en lang selvpleiende dusj hjelper. Kanskje du må finn din vei, men min måte fungerer for meg. Prøv å skyve tanken fra deg i korte perioder av gangen, Rom ble ikke bygget på en dag. En time her, en dag her, og kanskje det til slutt forsvinner i mangel av næring. Mange varme gode hilsener fra Willemo klyper meg, og har en strikk på håndleddet som jeg strekker ut og slipper slik at det gjør vondt. Det er slik jeg prøver å takle det på. Blir ikke arr av det. Men skulle ønske jeg ikke hadde behov for det heller. Føler også at det er med på å trigge selvskadings trangen. 0 Siter
Gjest Eggz Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Is. Frys ned terningposer, og hold dem når det blir ille. Ikke samme effekt som selvskading (kutting), men det hjelper! 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Is. Frys ned terningposer, og hold dem når det blir ille. Ikke samme effekt som selvskading (kutting), men det hjelper! Men det hjelper vel bare for en liten stund. Gjør du det selv? 0 Siter
Gjest Eggz Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Men det hjelper vel bare for en liten stund. Gjør du det selv? har brukt det selv en del ganger ja. En liten stund - alt er jo relativt, men mitt valg av ord vil ikke være det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.