Gjest SMIRnøff Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Føles som jeg går rundt med en kronisk negativ følelse, kall det hva du vil... tomhet, kanskje... det er "ingenting" der, bortsett fra misnøyet... Jeg skriver jo her for å få dempet dette, få "fyllt" meg selv med noe... Jeg kjeder meg masse, selv om jeg ikke gidder å gjøre så mange ting... Er veldig rastløs... Hva kan hjelpe meg? 0 Siter
Gjest billo Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Feil spm, du skulle spurt hvem og svaret er deg selv. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Feil spm, du skulle spurt hvem og svaret er deg selv. Jeg klarer jo ikke hjelpe meg selv, kommer jo ingen vei... 0 Siter
Gjest billo Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Jeg klarer jo ikke hjelpe meg selv, kommer jo ingen vei... Da er du i deep shit, for ingen andre kan gjøre jobben for deg. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Da er du i deep shit, for ingen andre kan gjøre jobben for deg. Men det at jeg skriver her gang på gang tyder vel på at jeg ikke kommer noen vei, for det er jo et skrik om hjelp, og... ja 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Men det at jeg skriver her gang på gang tyder vel på at jeg ikke kommer noen vei, for det er jo et skrik om hjelp, og... ja Man kan "vi" gjøre noe da? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Man kan "vi" gjøre noe da? Nei, er vel ikke det... Har jo fått mye hjelp og støtte da... her inne... 0 Siter
Gjest billo Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Men det at jeg skriver her gang på gang tyder vel på at jeg ikke kommer noen vei, for det er jo et skrik om hjelp, og... ja Hva slags hjelp forventer du å oppnå med denne "skrikinga"? Du er da oppegående nok til å innse at vi faktisk ikke kan hjelpe deg med noen endring. Er det oppmerksomhet du "skriker" etter? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Hva slags hjelp forventer du å oppnå med denne "skrikinga"? Du er da oppegående nok til å innse at vi faktisk ikke kan hjelpe deg med noen endring. Er det oppmerksomhet du "skriker" etter? Ja, er nok oppmerksomhet... for jeg er ensom... 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Alle mennesker må få "fylt" opp noe. Vi trenger stimuli og bekreftelse fra andre. jeg blir gal når jeg er for lenge for meg selv. Men det er veldig vanskelig å inntrømme det for seg selv at man er avhengi av andre. Men det er man. Jeg får mer lyst til å finne på noe som f.eks å lese en bok eller se en film hvis jeg har noen å dele opplevelsene med etterpå. Føles fort meningsløst hvis man ikke kan dele noe med noen, da blir livet kjedelig. Du skulle vel ha bodd i et bofelleskap som meg du Smir..... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Alle mennesker må få "fylt" opp noe. Vi trenger stimuli og bekreftelse fra andre. jeg blir gal når jeg er for lenge for meg selv. Men det er veldig vanskelig å inntrømme det for seg selv at man er avhengi av andre. Men det er man. Jeg får mer lyst til å finne på noe som f.eks å lese en bok eller se en film hvis jeg har noen å dele opplevelsene med etterpå. Føles fort meningsløst hvis man ikke kan dele noe med noen, da blir livet kjedelig. Du skulle vel ha bodd i et bofelleskap som meg du Smir..... Hadde sikkert hatt godt av det, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.