Gondor Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Takk til den eller de her inne som har gitt rådet om å "stå i følelsene" når man føler behov for å skade seg selv, drikke eller røyke i stede for å gi etter. Vi har kjøleskapet fullt av øl, men jeg har stått i følelsene og holder meg unna. Det gir en enorm følelse av mestring og stolthet. Virkelig noe å ta med seg. 0 Siter
lealaus Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Utrolig flott å høre! Det fine med den slags erfaringer er jo også at man etterhvert erfarer at det nytter 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Utrolig artig å høre! Du har virkelig tatt tak i livet ditt :-) Godt jobba! :-) 0 Siter
Kalevaala Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Jeg vil også bare si at jeg ble glad for å høre det du forteller, og jeg synes det står stor respekt av det dere har fått til, både du og lealaus under her. Jeg er sikker på at det krever stor viljestyrke å la være hver eneste gang lysten til å skade seg dukker opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.