Gjest ambrose Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Når man har (for) mye å tenke på og forholde seg til f.eks når ens nærmeste blir alvorlig syk? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Spørs hva du mener med ute av kontroll...altså i hvilken grad man er ute av kontroll. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Spørs hva du mener med ute av kontroll...altså i hvilken grad man er ute av kontroll. Følelsesmessig, inni seg. "alt" rakner. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Følelsesmessig, inni seg. "alt" rakner. Jeg tenker det er normalt. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Jeg tenker det er normalt. Hvorfor? Jeg finner ingen god grunn. Tror det er sykt. 0 Siter
frosken Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Hva mener du med "normalt"? Det er vondt at noen av ens nærmeste blir alvorlig syke og man kanskje kommer til å miste dem. Hvorfor skulle ikke det vekke sterke følelser? Hva gjør at du forventer at du skal ha en opplevelse av at ting ikke rakner i en slik situasjon? Det gjør vondt å miste noen - både for de med psykiske lidelser og andre. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Hva mener du med "normalt"? Det er vondt at noen av ens nærmeste blir alvorlig syke og man kanskje kommer til å miste dem. Hvorfor skulle ikke det vekke sterke følelser? Hva gjør at du forventer at du skal ha en opplevelse av at ting ikke rakner i en slik situasjon? Det gjør vondt å miste noen - både for de med psykiske lidelser og andre. Glem det. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Hva slags svar er det? Tråden (glem den) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor? Jeg finner ingen god grunn. Tror det er sykt. Fordi ens nærmeste har blitt alvorlig syk. 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Fordi ens nærmeste har blitt alvorlig syk. Alle tanker og følelser er normale så lenge man ikke ønsker å skade seg selv eller andre.Først da blir man kalt syk om bør enten legges inn eller medisineres. Går man på jobb og fungerer normalt,er man vel "normal"? Er man hjemme og arbeidsledig,kan man bli syk av inaktivitet.Dette vet jeg alt om.Man kan bli så deprimert at man ikke vil leve.Dette kalles depresjon,og er ikke normalt.Da er man syk. 0 Siter
Gjest spoorty Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Følelsesmessig, inni seg. "alt" rakner. Vet ikke hvordan det er nå alt rakner. Kan du beskrive dette? Betyr det at du gråter, blir veldig lei deg, mister kontroll? Ingen av disse tingene er farlige, det gjør bare så fryktelig vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.