Gå til innhold

Ute av kontroll - normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har (for) mye å tenke på og forholde seg til f.eks når ens nærmeste blir alvorlig syk?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Spørs hva du mener med ute av kontroll...altså i hvilken grad man er ute av kontroll.

Skrevet

Spørs hva du mener med ute av kontroll...altså i hvilken grad man er ute av kontroll.

Følelsesmessig, inni seg. "alt" rakner.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg tenker det er normalt.

Skrevet

Jeg tenker det er normalt.

Hvorfor? Jeg finner ingen god grunn. Tror det er sykt.

Skrevet

Hva mener du med "normalt"?

Det er vondt at noen av ens nærmeste blir alvorlig syke og man kanskje kommer til å miste dem. Hvorfor skulle ikke det vekke sterke følelser? Hva gjør at du forventer at du skal ha en opplevelse av at ting ikke rakner i en slik situasjon?

Det gjør vondt å miste noen - både for de med psykiske lidelser og andre.

Skrevet

Hva mener du med "normalt"?

Det er vondt at noen av ens nærmeste blir alvorlig syke og man kanskje kommer til å miste dem. Hvorfor skulle ikke det vekke sterke følelser? Hva gjør at du forventer at du skal ha en opplevelse av at ting ikke rakner i en slik situasjon?

Det gjør vondt å miste noen - både for de med psykiske lidelser og andre.

Glem det.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hvorfor? Jeg finner ingen god grunn. Tror det er sykt.

Fordi ens nærmeste har blitt alvorlig syk.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Fordi ens nærmeste har blitt alvorlig syk.

Alle tanker og følelser er normale så lenge man ikke ønsker å skade seg selv eller andre.Først da blir man kalt syk om bør enten legges inn eller medisineres.

Går man på jobb og fungerer normalt,er man vel "normal"?

Er man hjemme og arbeidsledig,kan man bli syk av inaktivitet.Dette vet jeg alt om.Man kan bli så deprimert at man ikke vil leve.Dette kalles depresjon,og er ikke normalt.Da er man syk.

Skrevet

Vet ikke hvordan det er nå alt rakner. Kan du beskrive dette? Betyr det at du gråter, blir veldig lei deg, mister kontroll? Ingen av disse tingene er farlige, det gjør bare så fryktelig vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...