Gå til innhold

Heter det noe?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Den egenskapen å klage på alt mulig, uten å komme innom hva det egentlige problemet er, heter det noe?

Skrevet

''Den egenskapen å klage på alt mulig, uten å komme innom hva det egentlige problemet er, heter det noe?''

Sytepave;)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Den egenskapen å klage på alt mulig, uten å komme innom hva det egentlige problemet er, heter det noe?''

Sytepave;)

Hehe... jah, men et mer psykiatrisk ord daaaaa. :-)

Skrevet

Sytepave;)

*hehe*

Skrevet

Frp'er?

Hei!

Ja kanskje det kunne gå inn som diagnosekriterium Frp`er :)

Sytepave er verre, ingen pave som het det :)

Skrevet

Hehe, det mener du vel ikke? :-P

Det gjorde jeg vel, det er lite som irriterer meg mer enn gjennomgående negative mennesker...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det gjorde jeg vel, det er lite som irriterer meg mer enn gjennomgående negative mennesker...

Det er du som er gjennomgripende negativ, Bookworm. :-)

Skrevet

Det er du som er gjennomgripende negativ, Bookworm. :-)

Joda, det må du gjerne prøve å innbille deg - i det minste er jeg negativ til ting som omhandler noe annet enn meg selv og mitt miserable liv:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...