Gå til innhold

Innsikt

Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg har innsett noe ved meg selv. Jeg er jo heeelt på jordet... jeg ser sammenhenger overalt... folk på nettet snakker om meg i koder... tror ikke jeg er psykotisk, for jeg føler meg ikke sånn stresset som jeg kan bli... det er nemlig ikke at jeg har blitt dårligere, jeg har faktisk blitt bedre! For jeg har klart å innse at jeg er så mistenksom mot alle...

Det er helt ville assosiasjoner. Når noen snakker om noe helt annet, uten engang å kjenne til meg, tolker jeg det til at det handler om meg.

Jeg føler meg så ulykkelig for å ha fått denne lidelsen... det er jo derfor jeg isolerer meg, fordi jeg hele tiden tolker omgivelsene til å være fiendtlige...

Men det er jo bra jeg gjør fremskritt. Det sier behandleren min og.

Gjest minner litt om meg
Skrevet

Det du beskriver her minner litt om meg når jeg blir veldig deprimert. Jeg har hatt psykosesymptomer når jeg var langt nok nede. Nå har jeg fått mere AD og er mye bedre. Jeg er fortsatt litt sliten, men det tåler jeg. Er ikke så psykisk syk lengre og tankene mine er ikke syke lengre. Jeg kan faktisk være sammen med folk uten å tro at de er ute etter meg etterpå. Håper du også kommer dit en dag :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det du beskriver her minner litt om meg når jeg blir veldig deprimert. Jeg har hatt psykosesymptomer når jeg var langt nok nede. Nå har jeg fått mere AD og er mye bedre. Jeg er fortsatt litt sliten, men det tåler jeg. Er ikke så psykisk syk lengre og tankene mine er ikke syke lengre. Jeg kan faktisk være sammen med folk uten å tro at de er ute etter meg etterpå. Håper du også kommer dit en dag :-)

Hei. :-)

Merkelig at AD har gjort deg bedre? NHD sier i alle fall at det bare er AP som hjelper...

Men bra er det at du er bedre da, uansett. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...