Gjest spør nå, hilsen meg Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Hei. Har brukt Imovane 2 tabletter x 2 i ca 10 dager, nå synes jeg de ikke virker mer, er vel blitt vant til styrken... Er det bare å slutte helt med medisinen? Er det greit? 0 Siter
Gjest spoorty Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Hei. Vil bare si at imovane aldri har hatt noen særlig effekt på meg. Jeg kan starte og slutte når jeg vil med disse tablettene. Vet ikke om det er sånn for andre for det da 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Nå synes jeg du bør lytte til leneg,men han kommer nok ikke tilbake før i morgen mandag.Synes du burde øke dosen,eller vente på beskjed fra legen.Det er skjelden eller aldri smart å slutte helt med medisiner! 0 Siter
Gjest burde vel bare holdt kjeft Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Nå synes jeg du bør lytte til leneg,men han kommer nok ikke tilbake før i morgen mandag.Synes du burde øke dosen,eller vente på beskjed fra legen.Det er skjelden eller aldri smart å slutte helt med medisiner! Det er vel ikke noe mere smart å øke dosen på egen hånd enn å slutte på egen hånd. Du har vel ikke den ringeste anlese om hva du snakker om 0 Siter
serenity777 Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Det er bare å slutte. Eneste som kan skje er att du ikke sovner like lett som igår. Jeg har gått på lignende preparater (stilnoct) en stund, og det gikk helt problemfritt å slutte. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. desember 2011 Skrevet 18. desember 2011 Ja, det er bare å slutte uten nedtrapping. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.