Gå til innhold

NHD-Er det bare å slutte?

Anbefalte innlegg

Gjest spør nå, hilsen meg
Skrevet

Hei.

Har brukt Imovane 2 tabletter x 2 i ca 10 dager, nå synes jeg de ikke virker mer, er vel blitt vant til styrken...

Er det bare å slutte helt med medisinen? Er det greit?

Skrevet

Hei. Vil bare si at imovane aldri har hatt noen særlig effekt på meg. Jeg kan starte og slutte når jeg vil med disse tablettene. Vet ikke om det er sånn for andre for det da :)

Gjest Bipolar58
Skrevet

Nå synes jeg du bør lytte til leneg,men han kommer nok ikke tilbake før i morgen mandag.Synes du burde øke dosen,eller vente på beskjed fra legen.Det er skjelden eller aldri smart å slutte helt med medisiner!

Gjest burde vel bare holdt kjeft
Skrevet

Nå synes jeg du bør lytte til leneg,men han kommer nok ikke tilbake før i morgen mandag.Synes du burde øke dosen,eller vente på beskjed fra legen.Det er skjelden eller aldri smart å slutte helt med medisiner!

Det er vel ikke noe mere smart å øke dosen på egen hånd enn å slutte på egen hånd. Du har vel ikke den ringeste anlese om hva du snakker om

Skrevet

Det er bare å slutte. Eneste som kan skje er att du ikke sovner like lett som igår.

Jeg har gått på lignende preparater (stilnoct) en stund, og det gikk helt problemfritt å slutte.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det er bare å slutte uten nedtrapping.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...