fedup Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 NDH: ville du gitt pasienten "sparken" fra behandlingen om han gikk på fylla natten før time? Jeg er kjemperedd akkurat nå. Hvis det skjer, greier jeg ikke leve lenger. Jeg er så utrolig redd for at jeg enten ikke kommer meg dit, eller at jeg ser ut som et vrak og ikke fungerer. Det var veldig uansvarlig av meg sikkert, men jeg gir ikke blaffen i psykologtimene. Faktisk er de det viktigste jeg har i livet! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Jeg ville foretrukket at du ringte og avbestilte og i tillegg var ærlig med årsaken. Deretter at du møtte godt forberedt til neste time. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Jeg ville foretrukket at du ringte og avbestilte og i tillegg var ærlig med årsaken. Deretter at du møtte godt forberedt til neste time. Ja, si det som det er... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.