Gå til innhold

På fylla før psykologtime

Anbefalte innlegg

Skrevet

NDH: ville du gitt pasienten "sparken" fra behandlingen om han gikk på fylla natten før time? Jeg er kjemperedd akkurat nå. Hvis det skjer, greier jeg ikke leve lenger. Jeg er så utrolig redd for at jeg enten ikke kommer meg dit, eller at jeg ser ut som et vrak og ikke fungerer. Det var veldig uansvarlig av meg sikkert, men jeg gir ikke blaffen i psykologtimene. Faktisk er de det viktigste jeg har i livet!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg ville foretrukket at du ringte og avbestilte og i tillegg var ærlig med årsaken. Deretter at du møtte godt forberedt til neste time.

Skrevet

Jeg ville foretrukket at du ringte og avbestilte og i tillegg var ærlig med årsaken. Deretter at du møtte godt forberedt til neste time.

Ja, si det som det er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...