Gjest SMIRnøff Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Ettersom åra har gått med å ha en psykoselidelse i schizofrenispekteret har jeg bare blitt mer og mer lat og selv-isolerende. Blant annet. Jeg lurer på om dette kan være en hjerneskade, eller om det går av å trene opp? 0 Siter
serenity777 Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 har du hatt nevropsykologisk undersøkelse? Det er ikke sikkert det er så ille som du tror. Du er flink med ord iallefall. Det er jeg og, derfor er det mange som tror jeg ikke er schizofren. Når jeg tok neuropsykologisk undersøkelse, så scorte jeg høyt på språk, men dårlig på husk og slike ting. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 har du hatt nevropsykologisk undersøkelse? Det er ikke sikkert det er så ille som du tror. Du er flink med ord iallefall. Det er jeg og, derfor er det mange som tror jeg ikke er schizofren. Når jeg tok neuropsykologisk undersøkelse, så scorte jeg høyt på språk, men dårlig på husk og slike ting. Er dårlig (under normalen...) på konsentrasjon og arbeidsminne og slikt... mens jeg er over normalen på det andre, det som har med språk og logikk å gjøre... sånn jeg husker det fremstilt, i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.