Gå til innhold

Kjeder meg...

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg kjeder meg...

Har vært flink i dag... har vasket tøy, gått tur... SAMT tatt en dusj!!!

Nå er det ikke mer å gjøre.

Skrevet

Ja, men da har du jo fått gjort mye! Er ikke det deilig følelse da?

Finn ei bok å lese i eller sett på fin musikk :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, men da har du jo fått gjort mye! Er ikke det deilig følelse da?

Finn ei bok å lese i eller sett på fin musikk :-)

Egentlig ikke så veldig mye. :-P Sett i forhold til hva folk ellers får til...

Skrevet

Ikke sammenlikn deg med "alle andre".

Jeg har noen venninner som er noen racere til å holde huset pent og ryddig og stilig interiørmessig. Jeg kommer aldri til å nå opp til den standarden.

MEN - vi kan ha det koselig og fint vi også - på vårt plan :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Anbefaler Kobra av Frederick Forsyht.

En listig plan som burde vært iverksatt i RL :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ikke sammenlikn deg med "alle andre".

Jeg har noen venninner som er noen racere til å holde huset pent og ryddig og stilig interiørmessig. Jeg kommer aldri til å nå opp til den standarden.

MEN - vi kan ha det koselig og fint vi også - på vårt plan :-)

Burde prøve å lære av dette du nå sier, ja... burde være fornøyd med den jeg er, igrunn... kanskje bare da kan jeg bli "bedre", og... :-)

Skrevet

Jeg kjeder meg også. Jeg leverte inn den siste oppgaven i går så nå er jeg arbeidsledig. Har fremdeles mange ting som må gjøres til jul, men det må jeg vente med til siste liten.

Du har da fått gjort noe! Er det ikke deilig å ha fått tatt den dusjen? Kanskje du skulle planlegge morgendagen? Jeg skal ut i kveld å shoppe etter at middagen er fortært. Gleder meg til det. Ikke noe stress her. Kanskje du skal kjøpe gaver i kveld?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg kjeder meg også. Jeg leverte inn den siste oppgaven i går så nå er jeg arbeidsledig. Har fremdeles mange ting som må gjøres til jul, men det må jeg vente med til siste liten.

Du har da fått gjort noe! Er det ikke deilig å ha fått tatt den dusjen? Kanskje du skulle planlegge morgendagen? Jeg skal ut i kveld å shoppe etter at middagen er fortært. Gleder meg til det. Ikke noe stress her. Kanskje du skal kjøpe gaver i kveld?

:-)

Har egentlig vært ganske flink i det siste, har ikke så mye som skulle vært gjort...

Lykke til med å shoppe gaver (stressende)!

Skrevet

Så bra.

Jeg ble akutt slapp, såer glad for at jeg er ferdig med det meste som må gjøres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...