Gjest bølger Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Er det noen som kjenner til andre forum for psykiatri som er like mye i bruk som dette? Føler at jeg skriver for mye her inne. 0 Siter
XbellaX Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er ikke helt oppdatert på hva som finnes men du kan ta det helt med ro, du skriver ikke for mye. Dersom forumet på noen måte kan hjelpe deg så bruk det for alt det er verdt. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er ikke helt oppdatert på hva som finnes men du kan ta det helt med ro, du skriver ikke for mye. Dersom forumet på noen måte kan hjelpe deg så bruk det for alt det er verdt. Det var godt å høre. Føler ofte at nå er de skikkelig lei alt maset mitt. Jeg sliter med mine ting og da kan det nok ofte bli det samme jeg maser om. 0 Siter
Gondor Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Det var godt å høre. Føler ofte at nå er de skikkelig lei alt maset mitt. Jeg sliter med mine ting og da kan det nok ofte bli det samme jeg maser om. Jeg liker å se deg her inne. Bare skriv! 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Jeg liker å se deg her inne. Bare skriv! Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.