Gå til innhold

up and downs..

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Sliten. Tatt wellbutrin 150 mg en mnd nå,tror den virker littegranne. Eller har perioder på to-tre dager hvor jeg føler meg ok,men alltid etterfulgt av ca likt antall dager jeg er helt i kjelleren. Blir like skuffet hver gang jeg kjenner jeg blir denne dystre,sinte personen jeg ikke liker å være. Hvorfor!? Blir så gla når jeg TROR medisinen virker,for så å bli skikkelig nedfor igjenn. Det er så slitsomt. Noen som har erfaring med wellbutrin? 150 mg er kanskje for lite. Blir bare så forvirret av disse kraftige svigningene i humøret. Det tar knekken på meg. Og stakkars menneskene som blir utsatt for meg da jeg har de dårlige dagene. Klarer ikke skjerpe meg. Skjønner ikke hva som går av meg. Hater meg selv for at jeg er sånn hær!

Skrevet

Mesteparten må opp i 300mg wellbutrin.

Jeg bruker wellbutrin i tillegg til andre medisiner. Føler jeg i dag fungerer greit, men har mine ustabile perioder.

Sool1365380740
Skrevet

Mesteparten må opp i 300mg wellbutrin.

Jeg bruker wellbutrin i tillegg til andre medisiner. Føler jeg i dag fungerer greit, men har mine ustabile perioder.

Skal til ny time hos psykriater uti januar engang. Må vel vente til da med doseøkning. Sikkert ikke populært å selvmedisinere seg så. Takk for svar. Hatt noe bivirkninger av denne medisinen?

Skrevet

Skal til ny time hos psykriater uti januar engang. Må vel vente til da med doseøkning. Sikkert ikke populært å selvmedisinere seg så. Takk for svar. Hatt noe bivirkninger av denne medisinen?

Jeg hadde problemer med å sovne på nettene til å begynne med, ellers har jeg ikke merket noen bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...