Gjest mislykkes.... Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Har du gitt opp pasienter fordi de er for "ødelagte"? 0 Siter
XbellaX Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Ingen er "for" ødelagte. Derimot har du dem som ikke ønsker bedring eller ei heller er klar for det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Jeg har ikke gitt opp, men det hender at de gir opp selv. 0 Siter
Gjest mislykkes... Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Jeg har ikke gitt opp, men det hender at de gir opp selv. Psykoterapi er av og til bare (for) vondt, kommer det ikke litt an på hvor sterk pasienten er også? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Psykoterapi er av og til bare (for) vondt, kommer det ikke litt an på hvor sterk pasienten er også? Hei! Jeg har tenkt på noe en klok fastlege sa som jeg dessverre ikke får som fastlege fordi han er så populær, men har hatt noen enkelttimer med barna hos. Da jeg nevnte for han for mange år siden at jeg muligens trengte hjelp med noe, kanskje snakke med noen sa han, "du skal vite at man skal være sterk for å grave i fortiden", han sa mer også. På det tidspunktet viste jeg ikke hva jeg trengte hjelp med, det skjønte jeg ikke før jeg kom til Ullevål og fylte ut ASQ, men det ble ingen graving i fortiden heldigvis. Jeg tenkte på det og forstod det ikke da, men etter som jeg ser hva såkalt graving i fortiden i terapiregi gjør med mennesker så tror jeg han har rett, særlig hvis den som graver ikke står der klar for å ta i mot enkeltmenneske for kanskje ikke sterk nok til å klare være alene med gammel smerte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.