Gå til innhold

Fant en boks tabletter på veien

Anbefalte innlegg

Javel, men det finnes vel visse grenser for hvordan tolke det allikevel?

Vi var nok ganske mange som tolket deg som ganske opprømt over dette funnet (flere utropstegn er gjerne tegn på det) og tolket det dithen at du hadde visse forhåpninger om hva det kunne være i boksen.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

4

• Bella Dotte

3

• nitty-gritty

3

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

Virket som et spent barn på jmulaften???

Jeg sa jeg var dritnysgjerrig.

Nå får du jaggu gi deg.

Tenk om det hadde vært narkotika!

''Virket som et spent barn på jmulaften??? Jeg sa jeg var dritnysgjerrig. Nå får du jaggu gi deg. Tenk om det hadde vært narkotika!''

Det var vel nettopp det at du sa du var dritnysgjerrig, samtidig som du påstod en anne var misunnelig over dette funnet, jeg ikke helt greide å forstå :)

Nå er jeg en nysgjerrig person selv, men klarer nok ikke helt å skjønne nysgjerrigheten rundt en pilleboks, samt at det er så stort at andre skule misunne deg.

Jeg har aldri tenkt at du skulle bruke dem til å ruse deg, så der kan du slappe helt av. Så fantasifull, var jeg ikke.

Gjest Modern77

Hehe! Tydeligvis de fleste i tråden her som tenker at jeg selv egentlig vil det og håper på å bli rusa. Det har ikke falt meg inn, jeg har tenkt på at barn kan få det i seg.

Så rart at det er de som nevner dop, ruse se, være glad for å finne tbl og ikke jeg. Mystisk. Jeg tenker de er avslørt.

Det kan jo hende det er "rottegift" :)

Av og til liker dolere å uttrykke sin prektighet slik som i denne tråden. Ingen her inne er nysgjerrige, her passer jo alle sine egne saker til enhver tid og lar andre passe sine...

Men jeg skjoenner ikke en gang hva det er aa vaere nysgjerrig over? Det er jo ikke mer spennende med en pilleboks man ikke vet hva er om den ligger paa veien eller om den staar i hylla paa apoteket? Det er saa ulogisk :/

Jeg har aldri skjoent dette med aa snoke i andres medisinskap. Hva i all verden er interessant der? Kanskje man finner ut intime ting om vennene som man ellers ikke ville blitt fortalt. Da foeler vel de fleste anstendige mennesker seg ille til mote heller enn hoppende glad for at de snoket.

Ja, ja. Faar fortsette med studiene, kanskje jeg finner en forklaring en dag ;)

Men jeg skjoenner ikke en gang hva det er aa vaere nysgjerrig over? Det er jo ikke mer spennende med en pilleboks man ikke vet hva er om den ligger paa veien eller om den staar i hylla paa apoteket? Det er saa ulogisk :/

Jeg har aldri skjoent dette med aa snoke i andres medisinskap. Hva i all verden er interessant der? Kanskje man finner ut intime ting om vennene som man ellers ikke ville blitt fortalt. Da foeler vel de fleste anstendige mennesker seg ille til mote heller enn hoppende glad for at de snoket.

Ja, ja. Faar fortsette med studiene, kanskje jeg finner en forklaring en dag ;)

Jeg har heller aldri funnet andres medisinskap interessante. Hvorfor trådstarter her var litt nysgjerrig aner jeg ikke, men jeg synes det er litt underlig med den prektige moralismen som ofte kommer til uttrykk i tråder som denne.

Annonse

Jeg har heller aldri funnet andres medisinskap interessante. Hvorfor trådstarter her var litt nysgjerrig aner jeg ikke, men jeg synes det er litt underlig med den prektige moralismen som ofte kommer til uttrykk i tråder som denne.

''...men jeg synes det er litt underlig med den prektige moralismen som ofte kommer til uttrykk i tråder som denne.''

Vel, ut i fra hennes iver og utropstegn, saa framsto det jo som om hun hadde vunnet i lotto. Det er ikke saa rart mange reagerte paa de foelelsene over aa finne en pilleboks paa veien.

Naa viser det seg jo at vi misforsto, men det var ikke saa lett aa tolke riktig.

Gjest Psyk av alt

Av og til liker dolere å uttrykke sin prektighet slik som i denne tråden. Ingen her inne er nysgjerrige, her passer jo alle sine egne saker til enhver tid og lar andre passe sine...

Takk. Som sagt var jeg ærlig å sa jeg var supernysgjerrig. Det er vel ikke rart? Men det er noe med å innrømme det.

Gjest Psyk av alt

Vi var nok ganske mange som tolket deg som ganske opprømt over dette funnet (flere utropstegn er gjerne tegn på det) og tolket det dithen at du hadde visse forhåpninger om hva det kunne være i boksen.

Kun et uttrykk på at jeg var super nysgjerrig.

Gjest Psyk av alt

''Virket som et spent barn på jmulaften??? Jeg sa jeg var dritnysgjerrig. Nå får du jaggu gi deg. Tenk om det hadde vært narkotika!''

Det var vel nettopp det at du sa du var dritnysgjerrig, samtidig som du påstod en anne var misunnelig over dette funnet, jeg ikke helt greide å forstå :)

Nå er jeg en nysgjerrig person selv, men klarer nok ikke helt å skjønne nysgjerrigheten rundt en pilleboks, samt at det er så stort at andre skule misunne deg.

Jeg har aldri tenkt at du skulle bruke dem til å ruse deg, så der kan du slappe helt av. Så fantasifull, var jeg ikke.

Men det var det mange andre som var.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...