Gå til innhold

besvimelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D idag skjedde de noe veldig merkeligt med meg, eg skulle ta eit varmt bad, men etter eg tokk det og røyste meg ut av badekaret, mystet eg synet i 1 minutt. derretter falt eg ned og slo haude mitt inni badekaret. når eg voknet til live so gikk eg opp på romme mitt, når eg la meg ned i senga føltes de ut som eg mysta pusten so eg pusta drit fort. eg veit ikkje ka dette kan være, eg har ikkje hatt mensen på snart 2 måna so de kan være det som er problemet, eller kanskje at eg snusa? eg har ikkje peiling, innsent av redd jente 16 år.

Skrevet

Blodtrykksfall, mest sannsynlig. Det er ikke uvanlig at det skjer etter et varmt bad og når du reiser deg raskt, da kan du bli ustø og falle.

Det er ikke uvanlig at menstruasjonen er uregelmessig når du er så ung som du er, dersom den fortsetter å utebli etter 1-2 måneder til bør du oppsøke lege for sikkerhetsskyld.

Dette skyldes ikke snusing, men jeg har lyst til å si til deg at ALT skyldes snusing slik at du forhåpentligvis slutter med det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...