Gå til innhold

Forandre verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nå NHD er mottakelig for ny kunnskap, men følte han så litt ned på meg i noe av det han skrev. Han ville neppe møtt en kollega med samme tone dersom en kollega ville fortelle om sine funn.

Nei, han ser nok ned på de fleste her inne. En kollega med like høy eller høyere status, vil han derimot møte med tilstrekkelig respekt.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fedup

38

• Madelenemie

8

• Nils Håvard Dahl, psykiater

3

• Bella Dotte

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, han ser nok ned på de fleste her inne. En kollega med like høy eller høyere status, vil han derimot møte med tilstrekkelig respekt.

Skal ikke anklage han for det for det har jeg ikke grunnlag til. Men han kan jo ikke vite om det sitter folk her inne med mer utdanning enn han, men som sliter psykisk.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

''jeg mente det bokstavelig at NHD etter noen få timers samtale med meg ville forstått det samme og kunne arbeidet videre med innad i fagmiljøene. ''

En liten realitetsorientering kan være på sin plass: NHD ville aldri ta en samtale med den hensikt å forandre hans syn eller lære noe nytt. Han er for sikker på at han allerede vet alt han trenger å vite og gjør det som er optimalt i hvert enkelt tilfelle. Om du vil presentere din ide for noen, så velg heller en som er mer mottakelig og åpen.

Jeg søker ny kunnskap hver eneste dag. Det har jeg gjort i mange år. Det er en interessant hobby som jeg anbefaler :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...