Gondor Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Jeg har alltid sett på psykiateren min som en guru, men nå begynner jeg å lure. Jeg kan da også tenke selv. Han er utrolig dyktig, det vet jeg. Men det er jeg som er eksperten på meg selv. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 ''Men det er jeg som er eksperten på meg selv.'' Korrekt! Har sett på folk som guruer jeg og, dummeste jeg har gjort. Bedre å være sin egen guru 0 Siter
Gondor Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Skrevet 22. desember 2011 ''Men det er jeg som er eksperten på meg selv.'' Korrekt! Har sett på folk som guruer jeg og, dummeste jeg har gjort. Bedre å være sin egen guru Takk! Hvorfor legge sitt liv i andres hender? 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Takk! Hvorfor legge sitt liv i andres hender? Ja hvorfor? Hva vet folk egentlig? Og det er meningen vi skal ta ansvar for os selv Trallala... 0 Siter
Gondor Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Skrevet 22. desember 2011 Ja hvorfor? Hva vet folk egentlig? Og det er meningen vi skal ta ansvar for os selv Trallala... Og hei fallera. Du er inne på noe meget viktig. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Og hei fallera. Du er inne på noe meget viktig. Takk, bra :-) Vi å lære oss dette nå. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Respekt for og tro på både ens egen og den andres kompetanse er grunnleggende i en terapeutisk relasjon, mener jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.