Gjest SMIRnøff Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Driver og tenker at familiemedlemmer snakker om at jeg har stjålet personlighetene deres, kan liksom høre de snakke om det når jeg ikke er helt til stede. Er dette julepsykose? 0 Siter
Gjest spoorty Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 God jul likevel. Jeg vet ikke hvilke psykoser som kan komme i julen, men jeg regner med at det er som ellers i året? Sikkert ubehagelig å ha det sånn og dette er helt sikkert ikke sånn. Du får prøve å tenke at dette er tullete tanker, folk er bare ikke sånn. Andre har sikkert sitt å tenke på de også, du er ubetydelig i denne sammenhengen. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 God jul likevel. Jeg vet ikke hvilke psykoser som kan komme i julen, men jeg regner med at det er som ellers i året? Sikkert ubehagelig å ha det sånn og dette er helt sikkert ikke sånn. Du får prøve å tenke at dette er tullete tanker, folk er bare ikke sånn. Andre har sikkert sitt å tenke på de også, du er ubetydelig i denne sammenhengen. Ja god jul. :-) Takk for svar. 0 Siter
serenity777 Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Hm, hørtes rart ut. Går du på medisiner for tiden? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Hm, hørtes rart ut. Går du på medisiner for tiden? Ja... mye... 0 Siter
frosken Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 God jul, SMIR :-) Siden du identifiserer tankene dine som "merkelige", så synes jeg du skal holde fast ved den virkelighetsforståelsen du vet er den mest sannsynlige. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Jepp, dette er en helt klassik julepsykosis;-) Wraawl og god jul! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 God jul, SMIR :-) Siden du identifiserer tankene dine som "merkelige", så synes jeg du skal holde fast ved den virkelighetsforståelsen du vet er den mest sannsynlige. God jul. :-) Ja, må jo det. Er bare så plagsomt... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Jepp, dette er en helt klassik julepsykosis;-) Wraawl og god jul! God jul. :-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ja... mye... Har du tatt _for mye_ Møllers Tran? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.