Gå til innhold

Kombinere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En pensjonert psykiater som også jobber noe med eldre og trivsel, fortalte meg at det kan noen ganger være nødvendig å kombinere to typer AD for å få den ønskede effekt. I mitt tilfelle var Cipramil ( den jeg tar nå ) og en annen han nevnte, men jeg har glemt hva det var. cipramilen er jo mer snakk om en vedlikeholds dose fra min side, men han trodde det kunne gi noe mer effekt, si stedet for å øke doseringen. Hva mener du ?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er helt enig med din psykiater. Det er ikke sjelden at en må kombinere to AD med ulikt angrepspunkt for å få optimal effekt.

Skrevet

Jeg er helt enig med din psykiater. Det er ikke sjelden at en må kombinere to AD med ulikt angrepspunkt for å få optimal effekt.

Ja vel, det har ingen sagt noe om tidligere. Men jeg husker ikke hvilket han mente som kunne være bra å kombinere med Cipramil ? Eller har det ikke så mye å si ? Jeg fikk intrykk av det var litt viktig å kombinere de rette merkene også ?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja vel, det har ingen sagt noe om tidligere. Men jeg husker ikke hvilket han mente som kunne være bra å kombinere med Cipramil ? Eller har det ikke så mye å si ? Jeg fikk intrykk av det var litt viktig å kombinere de rette merkene også ?

Kombinasjonen med Wellbutrin er utmerket for de som trenger litt mer energi og "drive".

Med Remeron for de som trenger mer hjelp til soving.

Skrevet

Hei. Jeg kombinerer wellbutrin og cipralex. Det fungerer veldig bra.

Skrevet

Hei. Jeg kombinerer wellbutrin og cipralex. Det fungerer veldig bra.

Ok, Hva tar du medisinene for ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...