Merlenoi Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Er endring i puls en indikasjon som alltid følger en overdose, eller kan pulsen være stabil selv om en har inntatt en od? Spør siden en blackout alltid følger med når jeg har tatt en, og det er vanskelig å skille mellom en psykosomatisk reaksjon (når jeg ikke har tatt piller) og en ekte. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Det kan nok skje, men nå er det jo en stund siden du tok od. Dessuten skal det jo veldig lite til for å påvirke pulsen, så det aleine tviler jeg på Men jeg er ikke lege, og anbefaler deg derfor å følge NHD's råd om å få sjekket litiumkonsentrasjonen ved legevakta, om du har tatt Lithionit. Analysen går fort, så de vil da raskt avklare om alt er ok. 0 Siter
Merlenoi Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Skrevet 28. desember 2011 Det kan nok skje, men nå er det jo en stund siden du tok od. Dessuten skal det jo veldig lite til for å påvirke pulsen, så det aleine tviler jeg på Men jeg er ikke lege, og anbefaler deg derfor å følge NHD's råd om å få sjekket litiumkonsentrasjonen ved legevakta, om du har tatt Lithionit. Analysen går fort, så de vil da raskt avklare om alt er ok. Tenker ikke på det som hendte nå, tenker generelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.