Gå til innhold

Det å bole...


Gjest Hanne Cathrine

Anbefalte innlegg

Det er feil. Ok, hmmm... jeg har en diskusjon gående med HIT på denne siden. Ikke den første, og neppe den siste :-)

Tror nesten jeg er av dem med flest innlegg siste uka... hmm, tenk sinnsykt svær, svart bygger da. Selv er jeg blond og blåøyd (V for....)

Til SDD: du som er så "svær" å drekke? *lol*

Førstebokstaven i nicket ditt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    20

  • Synch

    20

  • Semafor

    14

  • jacob

    12

Mest aktive i denne tråden

En svært aktiv herremann du :)

Fritidsproblemer kalles hvis det... hehe :-) Neida, kan jo like gjerne være på nettet når jeg sitter hjemme og vokser. Har dessuten hvileuke nå. Holder på å gå på veggene.

Nå skal jeg spise en saftig biff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V for Victory!!!...har nettopp skrevet nytt innlegg

Tror jeg skjønte ditt. Hvis du faktisk er T.....

Hehe det skulle vel egentlig godt gjøres å ikke skjønne mitt :)

Men nå så jeg hvem du er ja!

Du har nok rett anngående hvem jeg er, men jeg har ikke vært så veldig aktiv der siden før sommern.

Kommer nok sterkere tilbake sånn etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fritidsproblemer kalles hvis det... hehe :-) Neida, kan jo like gjerne være på nettet når jeg sitter hjemme og vokser. Har dessuten hvileuke nå. Holder på å gå på veggene.

Nå skal jeg spise en saftig biff!

Jeg vet hvordan det er! 16 uker siden jeg sist trente selv. Og skal operere albuen igjen om et par uker, uhh..

Dvs. at jeg sitter stort sett på nettet 24/7 hehe, ADSL er tingen.

Bare fest,skole og jobb går i mellom =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvordan det er! 16 uker siden jeg sist trente selv. Og skal operere albuen igjen om et par uker, uhh..

Dvs. at jeg sitter stort sett på nettet 24/7 hehe, ADSL er tingen.

Bare fest,skole og jobb går i mellom =)

Hvordan går det med armen da? Den blir helt bra igjen eller?

Og hvor lang tid gjør du regning med å være uten trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med armen da? Den blir helt bra igjen eller?

Og hvor lang tid gjør du regning med å være uten trening?

Skal nok bli helt fin igjen.

Hatt litt flax da. En del folk med samme brudd har ikke klart å bøye armen mer enn ca. 90 grader resten av livet.

Saken er at de skruene jeg har irriterer albuen, ifølge ortopeden. Så derfor må jeg ta de ut igjen.

Så nå skal det bli full power snart! *gledeseg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er! 16 uker siden jeg sist trente selv. Og skal operere albuen igjen om et par uker, uhh..

Dvs. at jeg sitter stort sett på nettet 24/7 hehe, ADSL er tingen.

Bare fest,skole og jobb går i mellom =)

Hehe, ser for meg webmaster når han/hun leser gjennom denne tråden. Ville ikke satt mange kroner på at den blir stående i morgen.

Hva er storyen med albuen din? Ble tvunget til fri denne uka pga biceps muskelfester som ikke er helt gode... Fastlinje er konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke råd- snarere konstanteringer. Det er slik at unge menn som prioriterer ultranitidig trening med tilhørende boling er noen forbannede pyser, noen emosjonelle vrak uten integritet, selvsikkerhet og alminnelig forstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser for meg webmaster når han/hun leser gjennom denne tråden. Ville ikke satt mange kroner på at den blir stående i morgen.

Hva er storyen med albuen din? Ble tvunget til fri denne uka pga biceps muskelfester som ikke er helt gode... Fastlinje er konge!

ah..ok. Ufrivillig fri er jo bare 1000 ganger verre. Trodde du hadde "den vanlige friuka" jeg serru(hvis du har noen gang?). Kan være ille nok det:)

Storyn med albuen er veldig kort: full og dum, datt og slo brudd på det ene beinet i albuen. Fikk operert inn skruer og ståltråd for å holde det i sammen. Og 16 uker senere er det fortsatt vondt.

Men som sagt, blir nok bra at så snart jeg får ut stålet.

Liker nå å kalle meg en liten robocop :))

Men, nyt biffen og bli bra i armen da!

Jeg skal til min kjære mormor og spise kake!

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok bli helt fin igjen.

Hatt litt flax da. En del folk med samme brudd har ikke klart å bøye armen mer enn ca. 90 grader resten av livet.

Saken er at de skruene jeg har irriterer albuen, ifølge ortopeden. Så derfor må jeg ta de ut igjen.

Så nå skal det bli full power snart! *gledeseg*

Godt å høre at det blir bra igjen da!

Trodde bare det var snakk om et vanlig brudd jeg, men når du har skruer og greier inni der var det kanskje noe værre...

Velvel... du finner nok sommerformen likevel, og så får du inntil da sitte på ergosykkelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke råd- snarere konstanteringer. Det er slik at unge menn som prioriterer ultranitidig trening med tilhørende boling er noen forbannede pyser, noen emosjonelle vrak uten integritet, selvsikkerhet og alminnelig forstand.

Kutt pisspreiket. Hadde det vært kunnskapløs syting og verbalt oppkast den unge damen hadde villet høre, så hadde hun sikkert bedt om det. Du vet null niks om vedkommende sine motiver/ambisjoner, og da synes jeg du skulle holde deg for god til slik "uthenging" og generalisering.

Jeg velger å respektere avggjørelsene til den enkelte så lenge det ikke går ut over andre. Og skaffe meg kunnskap før jeg i det hele tatt tar stilling til noe som helst.

"What is the difference between someone who is convinced and one who is deceived? None, if he is well deceived."

- Nietzsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah..ok. Ufrivillig fri er jo bare 1000 ganger verre. Trodde du hadde "den vanlige friuka" jeg serru(hvis du har noen gang?). Kan være ille nok det:)

Storyn med albuen er veldig kort: full og dum, datt og slo brudd på det ene beinet i albuen. Fikk operert inn skruer og ståltråd for å holde det i sammen. Og 16 uker senere er det fortsatt vondt.

Men som sagt, blir nok bra at så snart jeg får ut stålet.

Liker nå å kalle meg en liten robocop :))

Men, nyt biffen og bli bra i armen da!

Jeg skal til min kjære mormor og spise kake!

snakkes

Uffda, jævlig kjipt.... Håper du blir istand til å flytte stål igjen snart!

Skulle ta friuka mi i november, men men. Har jeg jo det unnagjort. Litt cardio blir det jo nå også, seff.

Yes, god bedring!

Skal til broder'n og se fotballkamp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt pisspreiket. Hadde det vært kunnskapløs syting og verbalt oppkast den unge damen hadde villet høre, så hadde hun sikkert bedt om det. Du vet null niks om vedkommende sine motiver/ambisjoner, og da synes jeg du skulle holde deg for god til slik "uthenging" og generalisering.

Jeg velger å respektere avggjørelsene til den enkelte så lenge det ikke går ut over andre. Og skaffe meg kunnskap før jeg i det hele tatt tar stilling til noe som helst.

"What is the difference between someone who is convinced and one who is deceived? None, if he is well deceived."

- Nietzsche

Du blir ikke smartere av å henvise til Nietzsche vet du. Dersom man velger å sette sprøyter i seg for å få større muskler er man pr. def veik, forfengelig, selvopptatt og feilorientert.

Man trenger ikke være indremedisiner for å fatte det - det holder lenge med sunn fornuft!

Hyggelig at du lar deg provosere forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Legg igjen mail-adressa di, så er jeg sikker på at noen kommer til å sende deg et brev....

(Hvis ikke den fascistiske webmasteren skal sensurere bort dette innlegget også)

Jeg vil minne om at det ikke er jeg som har bestemt at vi ikke ønsker å ha innlegg om bruk av AS. Dette er bestemt av Doktor Onlines redaksjon og det er min jobb å sørge for at disse innleggene slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke smartere av å henvise til Nietzsche vet du. Dersom man velger å sette sprøyter i seg for å få større muskler er man pr. def veik, forfengelig, selvopptatt og feilorientert.

Man trenger ikke være indremedisiner for å fatte det - det holder lenge med sunn fornuft!

Hyggelig at du lar deg provosere forresten.

"Dersom man velger å sette sprøyter i seg for å få større muskler er man pr. def veik, forfengelig, selvopptatt og feilorientert."

Det samme kan vel sies om folk som fører et bra kosthold fordi de vil ha best resultater ut av treningen da?

Det kan vel også sies om jenter som vil slanke seg, enten det er som følge av et bra kosthold, eller det er som følge av slankepulver/piller?

Det samme kan vel også sies om de som sier nei til et måltid på MacDonalds fordi de er redd for underhudsfettet sitt?

Hvis man har som mål å bli stor og svært bra trent, løfte 200 kg i benken, bli best i omtrent hvilken som helst idrett osv, da holdet det rett og slett ikke med mors kjøttkaker. Jeg vil snarere si at du med ditt innlegg over her viser at du er veldig feilorientert når det kommer til dette temaet.

At du skriver noe om dette uten noen som helst annen kunnskap enn det du sannsynligvis har lest i tabloidavisene, artikler som enhver person som kan noe om AAS vet at er skremselspropaganda fra ende til annen, imponerer meg.

Hva typen til Hanne Cathrine over her anngår så aner jeg ikke om han er feilorientert eller ikke, men dersom han har tilstrekkelig med kunnskap rundt AAS, og det bør enhver idiot forstå at de bør ha før de begynner å dytte i seg noe som helst, så er det lite sannsynlig at det står dårligere til med kroppen hans etter en kur, enn før kuren. Selvsagt med forbehold om hvilke steroider han dytter i seg.

Noen dopingpreparater, f.eks. effedrin er lovlig solgt i alle land med unntak av Norge og Sverige! Jeg lurer på om det betyr at alle andre land er feilorienterte, eller er det bare Norge og Sverige som vet at dette produktet er livsfarlig?

Det som er livsfarlig og langt farligere enn 90 % av de anabole steroidene som florerer rundt omkring i landet er alkohol, røyk og feit mat.

Feit mat spiser de fleste av oss, og dette er langt farligere i det lange løp enn steroider, så sant man ikke har 0 kunnskap om hva man tilfører kroppen sin.

Det får uansett bli opp til hver og en om de velger å ta skrittet ut og begynne å injesere hormoner i kroppen sin, men det at folk bruker det har overhodet ikke noe med feilorientering å gjøre.

Om en steroidbruker er mer forfengelig, selvopptatt og veik enn en som trener reint finner jeg også vanskelig å tro på. Jeg har ihvertfall ingen erfaring med at folk som bruker steroider har dårligere selvtillitt, er veike, eller er mer forfengelige enn folk som ikke bruker steroider.

For 90 % av brukerne snakker vi om en seriøs livstil, en livstil hvor de garantert lever langt mer sunt enn den vanlige mann i gata, til tross for noen kurer med steroider i året.

Men det er klart at noen av dere bare ser 16 åringene på stranda om sommern med kviser ut av et reine ville hælvete på ryggen og mere vann i tryne enn man finner i en middels stor kamel, men dette er overhodet ikke den typiske steroidbruker.

Men det er selvsagt idiotene som synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil minne om at det ikke er jeg som har bestemt at vi ikke ønsker å ha innlegg om bruk av AS. Dette er bestemt av Doktor Onlines redaksjon og det er min jobb å sørge for at disse innleggene slettes.

Hva med å få den personen som har sagt at steroider er ulovlig å snakke om på dol til å skrive sin begrunnelse til at dette ikke er lov?

Alternativet er at unge uvitende mennesker dytter i seg medikamenter som ved feil bruk (som alle medikamenter) kan være farlig.

Er det bedre at de eksprimenterer selv, eller at folk her disskuterer seriøst rundt temaet?

Innlegg som oppfordrer til bruk, det snakkes om kurforslag osv skal selvsagt slettes, men det er trossalt ikke dette som blir disskutert her, og det er ikke det Anne C over her spør om.

Få doktoren som har forbudt oss og snakke om noe som så godt som alle trenende før eller senere på en eller annen måte kommer borti, enten iform at kammerater som trøkker i seg ting, eller tilbud om å kjøpe steroider, til å ta seg en tur rundt på de lokale gymmene og faktisk forstå at dette er noe som er svært vanlige å bruke på mange av landenes studioer.

Kan ikke fatte at en doktor med litt respekt for seg selv foretrekker at unge uvittende mennesker trøkker i seg steroider uten å vite noe som helst om hva man tilfører kroppen sin, framfor å la folk på en saklig måte fortelle personen hva som kan gjøres for å ivareta den enkelte brukers helse.

Det blir som å nekte unge jenter prevansjon fordi de er for unge for sex. De gjør det uansett, men uten hjelp blir de gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, jævlig kjipt.... Håper du blir istand til å flytte stål igjen snart!

Skulle ta friuka mi i november, men men. Har jeg jo det unnagjort. Litt cardio blir det jo nå også, seff.

Yes, god bedring!

Skal til broder'n og se fotballkamp :-)

Trodde dere diskuterte om bol i hele denne lange listen jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å få den personen som har sagt at steroider er ulovlig å snakke om på dol til å skrive sin begrunnelse til at dette ikke er lov?

Alternativet er at unge uvitende mennesker dytter i seg medikamenter som ved feil bruk (som alle medikamenter) kan være farlig.

Er det bedre at de eksprimenterer selv, eller at folk her disskuterer seriøst rundt temaet?

Innlegg som oppfordrer til bruk, det snakkes om kurforslag osv skal selvsagt slettes, men det er trossalt ikke dette som blir disskutert her, og det er ikke det Anne C over her spør om.

Få doktoren som har forbudt oss og snakke om noe som så godt som alle trenende før eller senere på en eller annen måte kommer borti, enten iform at kammerater som trøkker i seg ting, eller tilbud om å kjøpe steroider, til å ta seg en tur rundt på de lokale gymmene og faktisk forstå at dette er noe som er svært vanlige å bruke på mange av landenes studioer.

Kan ikke fatte at en doktor med litt respekt for seg selv foretrekker at unge uvittende mennesker trøkker i seg steroider uten å vite noe som helst om hva man tilfører kroppen sin, framfor å la folk på en saklig måte fortelle personen hva som kan gjøres for å ivareta den enkelte brukers helse.

Det blir som å nekte unge jenter prevansjon fordi de er for unge for sex. De gjør det uansett, men uten hjelp blir de gravide!

Det som er omtrent like irriterendes som at poster blir sletta er at man ikke får svar på innlegg som du skrev...

ELLER HVA, web++? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...