Gjest Klør mye om natten Skrevet 22. februar 2012 Skrevet 22. februar 2012 Veggedyr? Håper inderlig ikke det er veggedyr, men bare det første som slo meg da jeg leste innlegget ditt. Prøv å google veggedyr, så får du opp masse info om disse ekle krypene! Har dere vært ute og reist i det siste? Jeg har helt panikk for å få det i huset... *klø-klø*.. Har vasket hele rommet no og uten finne noen tegn etter veggdyr. Har tatt senga fra hverandre å vasket der 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 22. februar 2012 Skrevet 22. februar 2012 Har vasket hele rommet no og uten finne noen tegn etter veggdyr. Har tatt senga fra hverandre å vasket der Min søster har samme problematikk. Det er fuglelopper fra digre bjørker og andre trær med reir i rett ved huset som antagelig er årsaken. Problemet blir mindre når de sover med vinduene igjen. 0 Siter
nick Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Hvordan gikk det? var det skabb eller noe annet? 0 Siter
Gjest Klør mye om natten Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Hvordan gikk det? var det skabb eller noe annet? Jeg byttet ut vaske og skyllemiddel til ett parfumefri ett og kløen ble borte :-) 0 Siter
nick Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Jeg byttet ut vaske og skyllemiddel til ett parfumefri ett og kløen ble borte :-) Suveren løsning 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.