Gå til innhold

Antideppressivt nedtrappingsyndrom!!


Gjest Elias 2

Anbefalte innlegg

Gjest Elias 2

Er blitt noe bedre siden sist jeg skrev her inne, men er fortsatt forvirret, hvor mye av dagene går til å tvihåpe på at dette gir seg.oppsumert historie: først cipramil i 4 uker(Fikk insomnia, kraftige angstanfall, synsforstyrrelser, og store smerter i høyre hjerne halvdel en ca time etter tatt medisin, oppkast/diare, mistet noe av følelsen i armer og ben, vanvittig svimmel, øresus, motorisk uro(gikk frem og tilbake på gulvet, skjelvinger. Ingen av disse bivirkningene hadde jeg før jeg startet. Så to dager med tolvon for å korigerre søvn. så en tablett med welbutrin Retard. Da smalt det konstant i topplokket så da fikk jeg effexor 37,5 mg i to uker , men måtte kaste inn årene, da smertene ikke avtok og det ble værre og værre. Nå har jeg gått 4 uker uten, akkurat en måned i går. Legen vet ikke spesielt mye om dette, visste lite om disse cyp greia etc..Jeg synes som sagt at jeg har kommet meg noe men sliter med søvn noe jeg i mitt liv aldri har gjort, uro/angst etc. Disse bølgene med adrenalin har gitt seg, men er fortsatt helt merkelig i hodet. Har problemer med høye lyder og har fortsatt vondt i hodet, de samme smellene jeg fikk av effexor , men mildere. Når jeg leser om antidepressivt skriver noen at det tar minst 5 uker før det skjer prosesser i hjernen og at en antidepressivt nedtrappingsyndrom kan vare i 2 uker.. i andre tilfeller mer alvorlig 2-3 måneder, andre sier 5-6 uker. Så hva er greia? ingen kan svare meg på dette!!! Ikke legen, ikke psykologen...Jeg forstår ingenting, skulle ikke dette være et land som mann fikk hjelp i? Er det ingen fagekspertise på området når det gjelder antidepprasivt nedtrappingssyndrom...Er det noen medisiner som kan ta vekk noen av disse symptomene...Blir jeg bedre liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...