Gå til innhold

Ok tidspunkt å stå opp på?

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Kan du ikke prøve å få noen meningsfylte ting å gjøre, skape deg noen selv altså? :)

Jo kan prøve på det, bare vet ikke hva. Mangler vel litt initiativ.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

4

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• tonie

1

• Onsdag1365380628

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest ambrose
Skrevet

Det er åtte jeg har klokka på men slår den av og er helt ør, kan ha med medisiner og gjøre og. Men tar dem åtte om kvelden nå så det er jo ganske tidlig, blir trøtt av det og.

Vil bare skyve inn at jeg har den erfaringen nhd viser til :) Og nå som det går mot lysere tider kan det jo bli lettere å prøve?

Jeg fikk det iallfall bedre selv med normal døgnrytme.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Tiden ordner ikke dette. Du må ta et initiativ selv. Uansett vil du bli kjempetrøtt i et par uker når du skal flytte fram en etablert rytme.

Ok. Får prøve på det neste uke tror jeg. Hadde bare vært fint å ha noe å våkne til, ikke bare sitte å tenke. Kan bli for mye av det, og da blir jo alle syke til slutt. Alle slags mennesker, hvis de ikke hadde noe å gjøre. Viktig å ha noe å gjøre :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Vil bare skyve inn at jeg har den erfaringen nhd viser til :) Og nå som det går mot lysere tider kan det jo bli lettere å prøve?

Jeg fikk det iallfall bedre selv med normal døgnrytme.

''Og nå som det går mot lysere tider kan det jo bli lettere å prøve? ''

Ja hvis jeg får det bedre prøver jeg såklart, neste uke :)

Gjest ambrose
Skrevet

''Og nå som det går mot lysere tider kan det jo bli lettere å prøve? ''

Ja hvis jeg får det bedre prøver jeg såklart, neste uke :)

Liker du å se på fakta program på tv? Går endel fine programmer på morgenen. Det var slik jeg kom meg opp i denne "prosessen", det og en kopp kaffe var alltid så deilig husker jeg :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Liker du å se på fakta program på tv? Går endel fine programmer på morgenen. Det var slik jeg kom meg opp i denne "prosessen", det og en kopp kaffe var alltid så deilig husker jeg :)

Det er kaffe og røyk som får meg opp nå, tanken på det. Er tungt å stå opp ellve og, og er trøtt da og men kaffe og røyk er på tide da :)

Ja, kan jo se om det er noe på tv. Men har merket at selv om tv står på tar jeg meg selv i å tenke og dette "bort", ser på tv men får det ikke med meg. Er helt andre plasser i tankene, eller ingen plass. Må jobbe med fokuset mitt og konsentrasjon :)

Gjest ambrose
Skrevet

Det er kaffe og røyk som får meg opp nå, tanken på det. Er tungt å stå opp ellve og, og er trøtt da og men kaffe og røyk er på tide da :)

Ja, kan jo se om det er noe på tv. Men har merket at selv om tv står på tar jeg meg selv i å tenke og dette "bort", ser på tv men får det ikke med meg. Er helt andre plasser i tankene, eller ingen plass. Må jobbe med fokuset mitt og konsentrasjon :)

Skjønner. Jeg hadde det sånn jeg også.

Hvis du vil kan jeg prøve å hjelpe deg gjennom disse to ukene ved at vi "snakkes" her på dol til et fast tidsspunkt hver morgen. Men det er opp til deg :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Skjønner. Jeg hadde det sånn jeg også.

Hvis du vil kan jeg prøve å hjelpe deg gjennom disse to ukene ved at vi "snakkes" her på dol til et fast tidsspunkt hver morgen. Men det er opp til deg :)

Skal prøve fra tirsdag av :)

Men kjenner jeg må gi meg noe å gjøre, det er visst veldig vanskelig. Klarer ikke finne på noe og da blir det til at jeg sitter å venter, men skal prøve å se tv da :)

Madelenemie
Skrevet

''Jeg syns det er rart at mennesker ler meg rett i ansiktet også sier de at de ikke ler av meg? Dette tenker jeg en hel del på uten å forstå det?''

Det er sikkert ikke vondt ment :)

Bare at du tenker og sier ting de ikke er vant til selv, måter å tenke på.

Hei!

:)

Ja jeg vet det, men hvis jeg ser et menneske si eller gjøre noe rart, så ler jeg jo også av menneske, ikke bare av situasjonen.

En gang gikk et menneske rett inn i noe, det så veldig komisk ut, helt til jeg så ansiktet, da så det uhyggelig ut.

Ja kanskje en dag går det opp et lys for meg (hvis du skjønner hva jeg mener), men uansett, lykke til med å stå opp tidligere :)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Men kjenner jeg må gi meg noe å gjøre, det er visst veldig vanskelig. Klarer ikke finne på noe og da blir det til at jeg sitter å venter, men skal prøve å se tv da :)

Du har ikke muligheten for å få deg en jobb?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hei!

Ja jeg vet det, men hvis jeg ser et menneske si eller gjøre noe rart, så ler jeg jo også av menneske, ikke bare av situasjonen.

En gang gikk et menneske rett inn i noe, det så veldig komisk ut, helt til jeg så ansiktet, da så det uhyggelig ut.

Ja kanskje en dag går det opp et lys for meg (hvis du skjønner hva jeg mener), men uansett, lykke til med å stå opp tidligere :)

Takk :)

''En gang gikk et menneske rett inn i noe, ''

Det er flaut for det har jeg gjort, lyktestolper og skilt, hm.

Gjest ambrose
Skrevet

Ok, lykke til :)

Madelenemie
Skrevet

Jeg lå veldig ofte lenge på morgenen før jeg fikk en normal døgnrytme som nå er å stå opp 0600 og legge meg rundt 2300.

Er jeg trett går det over når jeg har begynt å jobbe eller gjøre noe.

Jeg får så mye mer ut av dagen med en slik døgnrytme, og det er kanskje en vanesak? Jeg ble iallfall et A-menneske og det er bedre enn å være et B-menneske synes jeg :)

Hei!

Det er jo fantastisk det er nøyaktig tidene mine før?

Ja men nå står jeg en halv time tidligere opp, og pga av noen medisiner hender det jeg ikke får sove, men kl 05.30 står jeg opp uansett.

Jeg trives best når jeg tar circadin kl 22-00 også sover kl 23.00

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Du har ikke muligheten for å få deg en jobb?

Skulle gjerne det men min form svinger mye, enkelte dager er jeg ikke i form. Men jobber med det, vil bli bedre og bedre og tror det er mulig. Da kan jeg jobbe, er det jeg vil :)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Skulle gjerne det men min form svinger mye, enkelte dager er jeg ikke i form. Men jobber med det, vil bli bedre og bedre og tror det er mulig. Da kan jeg jobbe, er det jeg vil :)

Ok, det forstår jeg.

Jeg kjenner meg bare så godt igjen hvor lett det er å bli litt smådeppa når en går hjemme. Jeg var sykemeldt noen måneder nylig og det er rett og slett ikke bra for min psyke, selv om jeg ikke har noen psykiske problemer sånn egentlig.

Jeg er helt avhengig av å kunne komme meg ut av huset og treffe voksne mennesker i løpet av dagen. Ikke minst ha rutiner.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ok, det forstår jeg.

Jeg kjenner meg bare så godt igjen hvor lett det er å bli litt smådeppa når en går hjemme. Jeg var sykemeldt noen måneder nylig og det er rett og slett ikke bra for min psyke, selv om jeg ikke har noen psykiske problemer sånn egentlig.

Jeg er helt avhengig av å kunne komme meg ut av huset og treffe voksne mennesker i løpet av dagen. Ikke minst ha rutiner.

Er det jeg mener, tror alle hadde blitt deppa av å bare gå hjemme. Og når en sliter psykisk fra før så vet en ikke hva som er hva. Har undersøkt om det er noe jeg kan gå til her, bare for å komme ut men ser ikke slik ut. Hjelper ikke meg å møte ei fra psykisk helse i ny og ne. Hadde lyst å ha noe å gå til jeg.

Gjest Ladytron
Skrevet

Likte å male og å være med folk, skal gjøre det til sommeren :)

Ellers liker jeg jo å gå tur, men ikke lange turer.

Så bra :)

Trenger vel ikke å vente til sommeren med å male og treffe folk?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Så bra :)

Trenger vel ikke å vente til sommeren med å male og treffe folk?

Jo må vente til sommeren, men gå tur kan jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...