Gjest en skal aldri plage andre Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Andeby er pålagt å bruke kun et nick på psykiatriforum. Du er pålagt å bruke kun et nick på psykiatriforum. Det betyr verken at du og Anderby er samme person eller at dere har samme seksuelle legning. Alt dette er feiltolkninger inne i ditt hode. Det er ikke noe rart at jeg tolker dette slik jeg gjorde. Du eller WM skrev at dere ikke blandet vedkommede med en annen, ergo så ville jeg vært den samme og med en slik legning. Ble det tydelig nå? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Det er ikke noe rart at jeg tolker dette slik jeg gjorde. Du eller WM skrev at dere ikke blandet vedkommede med en annen, ergo så ville jeg vært den samme og med en slik legning. Ble det tydelig nå? Andeby postet følgende innlegg: ''Blandet du denne med meg nå? I så fall var det ikke jeg som skrev denne. – Andeby'' Dette ble det svart nei til. Det er noe uforståelig hvordan du som følge av dette kan si at ''Det er ikke noe rart at jeg tolker dette slik jeg gjorde. Du eller WM skrev at dere ikke blandet vedkommede med en annen, ergo så ville jeg vært den samme og med en slik legning. Ble det tydelig nå? '' Andeby tror at vi forveksler deg med ham. Det gjorde vi ikke, noe vi derfor avkreftet. Foreslår at vi avslutter denne diskusjonen nå. Vi forventer at du heretter benytter kun ett nick på forum for psykiatri. 0 Siter
Gjest en skal aldri plage andre Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Andeby postet følgende innlegg: ''Blandet du denne med meg nå? I så fall var det ikke jeg som skrev denne. – Andeby'' Dette ble det svart nei til. Det er noe uforståelig hvordan du som følge av dette kan si at ''Det er ikke noe rart at jeg tolker dette slik jeg gjorde. Du eller WM skrev at dere ikke blandet vedkommede med en annen, ergo så ville jeg vært den samme og med en slik legning. Ble det tydelig nå? '' Andeby tror at vi forveksler deg med ham. Det gjorde vi ikke, noe vi derfor avkreftet. Foreslår at vi avslutter denne diskusjonen nå. Vi forventer at du heretter benytter kun ett nick på forum for psykiatri. Dere svarte da nei til at dere blandet Andeby med meg??? Skulle det ikke vært ja i stedet? Da ville det vært logisk, eller er jeg virkelig så dum? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Dere svarte da nei til at dere blandet Andeby med meg??? Skulle det ikke vært ja i stedet? Da ville det vært logisk, eller er jeg virkelig så dum? Vi blandet ikke Andeby med deg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Det er en velkjent følelse å ha, det å være ødelagt, spesielt om man sliter med noen alvorlig innen psykiatri. Du er i din fulle rett til å ha den følelsen, men den er ikke sann. Vi mennesker går heldigvis ikke i stykker, selv om vi i visse situasjoner og/eller faser kan føle det slik. Jeg forstår opplevelsen av følelsen og jeg ser på den som alvorlig, men jeg synes det er en negativ/destruktiv/lite nyttig måte å velge å se seg selv på. Ikke bare det den kan også fungere som svært lettvinn måte å fraskrive seg alt ansvar på. 0 Siter
Gjest en skal aldri plage andre Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Det er en velkjent følelse å ha, det å være ødelagt, spesielt om man sliter med noen alvorlig innen psykiatri. Du er i din fulle rett til å ha den følelsen, men den er ikke sann. Vi mennesker går heldigvis ikke i stykker, selv om vi i visse situasjoner og/eller faser kan føle det slik. Jeg forstår opplevelsen av følelsen og jeg ser på den som alvorlig, men jeg synes det er en negativ/destruktiv/lite nyttig måte å velge å se seg selv på. Ikke bare det den kan også fungere som svært lettvinn måte å fraskrive seg alt ansvar på. Takk for at du tar meg alvorlig. 0 Siter
Gjest en skal aldri plage andre Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Vi blandet ikke Andeby med deg. Enten er jeg dum, eller så har dere ordlagt dere feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.