Gå til innhold

Ødelagt for resten av livet

Anbefalte innlegg

Gjest en skal aldri plage andre
Skrevet

Andeby er pålagt å bruke kun et nick på psykiatriforum.

Du er pålagt å bruke kun et nick på psykiatriforum.

Det betyr verken at du og Anderby er samme person eller at dere har samme seksuelle legning.

Alt dette er feiltolkninger inne i ditt hode.

Det er ikke noe rart at jeg tolker dette slik jeg gjorde. Du eller WM skrev at dere ikke blandet vedkommede med en annen, ergo så ville jeg vært den samme og med en slik legning. Ble det tydelig nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moderator
Skrevet

Det er ikke noe rart at jeg tolker dette slik jeg gjorde. Du eller WM skrev at dere ikke blandet vedkommede med en annen, ergo så ville jeg vært den samme og med en slik legning. Ble det tydelig nå?

Andeby postet følgende innlegg: ''Blandet du denne med meg nå? I så fall var det ikke jeg som skrev denne.

– Andeby''

Dette ble det svart nei til.

Det er noe uforståelig hvordan du som følge av dette kan si at ''Det er ikke noe rart at jeg tolker dette slik jeg gjorde. Du eller WM skrev at dere ikke blandet vedkommede med en annen, ergo så ville jeg vært den samme og med en slik legning. Ble det tydelig nå?

''

Andeby tror at vi forveksler deg med ham. Det gjorde vi ikke, noe vi derfor avkreftet.

Foreslår at vi avslutter denne diskusjonen nå.

Vi forventer at du heretter benytter kun ett nick på forum for psykiatri.

Skrevet

Andeby postet følgende innlegg: ''Blandet du denne med meg nå? I så fall var det ikke jeg som skrev denne.

– Andeby''

Dette ble det svart nei til.

Det er noe uforståelig hvordan du som følge av dette kan si at ''Det er ikke noe rart at jeg tolker dette slik jeg gjorde. Du eller WM skrev at dere ikke blandet vedkommede med en annen, ergo så ville jeg vært den samme og med en slik legning. Ble det tydelig nå?

''

Andeby tror at vi forveksler deg med ham. Det gjorde vi ikke, noe vi derfor avkreftet.

Foreslår at vi avslutter denne diskusjonen nå.

Vi forventer at du heretter benytter kun ett nick på forum for psykiatri.

Dere svarte da nei til at dere blandet Andeby med meg??? Skulle det ikke vært ja i stedet? Da ville det vært logisk, eller er jeg virkelig så dum?

Gjest Moderator
Skrevet

Dere svarte da nei til at dere blandet Andeby med meg??? Skulle det ikke vært ja i stedet? Da ville det vært logisk, eller er jeg virkelig så dum?

Vi blandet ikke Andeby med deg.

Skrevet

Det er en velkjent følelse å ha, det å være ødelagt, spesielt om man sliter med noen alvorlig innen psykiatri. Du er i din fulle rett til å ha den følelsen, men den er ikke sann. Vi mennesker går heldigvis ikke i stykker, selv om vi i visse situasjoner og/eller faser kan føle det slik. Jeg forstår opplevelsen av følelsen og jeg ser på den som alvorlig, men jeg synes det er en negativ/destruktiv/lite nyttig måte å velge å se seg selv på. Ikke bare det den kan også fungere som svært lettvinn måte å fraskrive seg alt ansvar på.

Skrevet

Det er en velkjent følelse å ha, det å være ødelagt, spesielt om man sliter med noen alvorlig innen psykiatri. Du er i din fulle rett til å ha den følelsen, men den er ikke sann. Vi mennesker går heldigvis ikke i stykker, selv om vi i visse situasjoner og/eller faser kan føle det slik. Jeg forstår opplevelsen av følelsen og jeg ser på den som alvorlig, men jeg synes det er en negativ/destruktiv/lite nyttig måte å velge å se seg selv på. Ikke bare det den kan også fungere som svært lettvinn måte å fraskrive seg alt ansvar på.

Takk for at du tar meg alvorlig.

Skrevet

Vi blandet ikke Andeby med deg.

Enten er jeg dum, eller så har dere ordlagt dere feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...