Gå til innhold

– Snåsamannen har evner


Gjest DOLine

Anbefalte innlegg

Gjest sangsol

Du har gang på gang argumentert for at folk skal ikke få lov å tro på slikt for da har de latt seg bedra.

Kom ikke nå og si at du er en av dem som synes det er greit at noen tror på healing eller slikt. Det har du argentert mot i metervis har på dol.

Du har rett i det.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva ordet selvinnsikt betyr?

Jepp, gjør du?

Det virker som om du blander sammen "å være uenig" med "å ikke akseptere at folk tror på noe annet".

Det virker som om du har problemer med det sistnevnte. Jeg har aldri hatt problemer med det - jeg synes det er helt fint at folk er uenig med meg.

Derimot er det ikke OK at folk agerer som behandler når de ikke er verken kvalifisert eller har resultater til å vise til.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gang på gang argumentert for at folk skal ikke få lov å tro på slikt for da har de latt seg bedra.

Kom ikke nå og si at du er en av dem som synes det er greit at noen tror på healing eller slikt. Det har du argentert mot i metervis har på dol.

''Du har gang på gang argumentert for at folk skal ikke få lov å tro på slikt for da har de latt seg bedra.''

Du finner ikke ett slikt innlegg fra meg, men at du overhodet tror det sier jo mye om hvordan du tenker.

''Kom ikke nå og si at du er en av dem som synes det er greit at noen tror på healing eller slikt. Det har du argentert mot i metervis har på dol.''

Jeg har kritisert de som agerer som behandlere, og ikke de som går der.

"Beklager", Pilka, men her scorer du et solid selvmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Jepp, gjør du?

Det virker som om du blander sammen "å være uenig" med "å ikke akseptere at folk tror på noe annet".

Det virker som om du har problemer med det sistnevnte. Jeg har aldri hatt problemer med det - jeg synes det er helt fint at folk er uenig med meg.

Derimot er det ikke OK at folk agerer som behandler når de ikke er verken kvalifisert eller har resultater til å vise til.

Med vennlig hilsen

''Jeg har aldri hatt problemer med det - jeg synes det er helt fint at folk er uenig med meg.''

Så du forsøker aldri å overbevise din motpart at ditt syn er det eneste rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pilka

''Du har gang på gang argumentert for at folk skal ikke få lov å tro på slikt for da har de latt seg bedra.''

Du finner ikke ett slikt innlegg fra meg, men at du overhodet tror det sier jo mye om hvordan du tenker.

''Kom ikke nå og si at du er en av dem som synes det er greit at noen tror på healing eller slikt. Det har du argentert mot i metervis har på dol.''

Jeg har kritisert de som agerer som behandlere, og ikke de som går der.

"Beklager", Pilka, men her scorer du et solid selvmål.

'rister på hodet'. Kom ikke og fortell meg at du ikke har problemer av noe slag. Når du holder på sånn på dol så må du kjede deg noe vanvittig. Et oppegående menneske med partner, jobb og aktiv fritid holder ikke på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'rister på hodet'. Kom ikke og fortell meg at du ikke har problemer av noe slag. Når du holder på sånn på dol så må du kjede deg noe vanvittig. Et oppegående menneske med partner, jobb og aktiv fritid holder ikke på sånn.

I stedet for å diskutere "Sør", kan du jo svare på spørsmålet:

''Du har gang på gang argumentert for at folk skal ikke få lov å tro på slikt for da har de latt seg bedra.''

Hvor har jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'rister på hodet'. Kom ikke og fortell meg at du ikke har problemer av noe slag. Når du holder på sånn på dol så må du kjede deg noe vanvittig. Et oppegående menneske med partner, jobb og aktiv fritid holder ikke på sånn.

Vel... *rødmer*..jeg sitter jo her og kakler med kverulanten jeg og..

Hehehehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har aldri hatt problemer med det - jeg synes det er helt fint at folk er uenig med meg.''

Så du forsøker aldri å overbevise din motpart at ditt syn er det eneste rette?

''Så du forsøker aldri å overbevise din motpart at ditt syn er det eneste rette?''

Selvsagt forsøker man å overbevise om at det man tror på er rett. Det gjør da alle i en diskusjon - det er jo det som er "definisjonen".

Man fremsetter argumenter, dokumentasjon, osv. og så forsøker man å evaluere hva som er mest sannsynlig.

Men, som du ser, er det en del som er langt mer interessert i å diskutere "Sør" eller komme med løgnaktige påstander om hva jeg har skrevet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilka

I stedet for å diskutere "Sør", kan du jo svare på spørsmålet:

''Du har gang på gang argumentert for at folk skal ikke få lov å tro på slikt for da har de latt seg bedra.''

Hvor har jeg det?

Du kan lese hele din tråd "Martyren fra Snåsa". Hvis du leser dine innlegg der og svarene til dem (og forstår det du skriver og leser på samme måte som oss andre) så får du svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan lese hele din tråd "Martyren fra Snåsa". Hvis du leser dine innlegg der og svarene til dem (og forstår det du skriver og leser på samme måte som oss andre) så får du svaret.

Nei, det står ikke noe slikt i den tråden. Helt sikkert ikke.

Hvorfor kommer du med slik løgn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilka

Vel... *rødmer*..jeg sitter jo her og kakler med kverulanten jeg og..

Hehehehehe...

Det gjør jeg også;-). Og finner en form for underholdning i det...hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilka

Nei, det står ikke noe slikt i den tråden. Helt sikkert ikke.

Hvorfor kommer du med slik løgn?

Hehe Sør. Den er tynn;-) Hvis det kommer flere og sier at jeg tar feil og du har rett så skal jeg lese det engang til. Mrxx bør være blant de flere, da vil jeg virkelig revurdere mitt utsagn.

Hvorfor bruker du sånn idiotiske argumenter som at jeg lyver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Sør. Den er tynn;-) Hvis det kommer flere og sier at jeg tar feil og du har rett så skal jeg lese det engang til. Mrxx bør være blant de flere, da vil jeg virkelig revurdere mitt utsagn.

Hvorfor bruker du sånn idiotiske argumenter som at jeg lyver?

Du kommer med påstander som er direkte løgn.

Du vet jeg aldri har skrevet noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det står ikke noe slikt i den tråden. Helt sikkert ikke.

Hvorfor kommer du med slik løgn?

Du farer jo med løgn selv Sør. Hvor står det at snåsamannen vil forsøke å stoppe boka, som du har påstått?

Du kaller han også for bedrager, men han er ikke dømt for bedrageri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du farer jo med løgn selv Sør. Hvor står det at snåsamannen vil forsøke å stoppe boka, som du har påstått?

Du kaller han også for bedrager, men han er ikke dømt for bedrageri.

Nei, jeg farer ikke med løgn.

''Du farer jo med løgn selv Sør. Hvor står det at snåsamannen vil forsøke å stoppe boka, som du har påstått?''

Har du mistet svaret enda en gang?

''Du kaller han også for bedrager, men han er ikke dømt for bedrageri.''

Jeg har ikke påstått at han er dømt for bedrageri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...