Gjest HHP58 Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Under en samtale hos ny arbeidsgiver forsto jeg at gamle arbeidsgiver hadde lekket fortrolige opplyninger om en uheldig episode i 2008.Hva kan det komme av at kriminelle, akoholikere og narkomane for "en sjangse til" men ikke de som en gang i livet har hatt en knekk av psykisk type av kortere eller lengre varighet.Vi snakker jo om 10 av 50 år.Eller 1/5 del.Skal ikke nå skylde på psykiatrien,medisiner eller dosering,bare preasntere fakta. Nå som hele norge skriker etter arbeidskraft og vi ikke får tak i nok fra utlandet,bør vel de som kan ta de enklere jobbene slik at de med utdannelse kan ta de andre,innen oljeindustrien eller andre steder.Jeg har nærmest mareritt hvor jeg i en alder av 25-26 og 27 sitter på min gamle skole og eksamen nærmer seg,jeg er helt tom i hodet og vet atn jeg får 1 eller 2 i karakter. Jeg strøk i 1977 og førsøkte meg i kjemi men fikk 1 mens jeg fikk 2 på eksamen.(Jeg skulle nok ha valgt yrkesskole eller en annen linje.) Å sitte på rompa livet ut er slitsomt å tenke på når man har hele 20-30 år igjen,ikke rart de sykeste gir opp og reiser opp eller ned.Har allerede hatt min helvete,så jeg håper det finnes en rettferdig Gud? (Opp?) Man blir ikke frisk av å late seg! 0 Siter
InMyPlace Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Selvfølgelig er aberet ved å tidligere blitt nektet jobb aktuelt. Hva tror du? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Det er vel fjerde gangen du legger ut dette i nesten identiske utgaver. 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 ''Man blir ikke frisk av å late seg!'' Men er det noen som nekter deg å søke jobb andre steder da? 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Det er ikke diskriminerende å bli nektet jobb. De fleste av oss har erfart en eller annen gang å bli takket for interessen og ønsket velkommen til å søke ved en annen anledning. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 ''Man blir ikke frisk av å late seg!'' Men er det noen som nekter deg å søke jobb andre steder da? Det var på Norasonde en attføringsbedrift,som tar uinn uføretrygdete for arbeidstrening 25-50%.Fungerer dette kan man prøve 75-100%. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.