Gå til innhold

Farge på terassebeis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi beiset terassegulvet i en mellomgrå farge sist sommer, men den ble for lys. Hvis noen tråkker innpå med støvete sko/bein, blir det flekker med en gang.

Jeg vil anbefale en mørk grå. Det skal vi beise med i sommer, og selv om flekkene jo er der allikevel, slipper jeg iallefall å se dem;-)

Gjest fargevalg er ikke lett

Vi beiset terassegulvet i en mellomgrå farge sist sommer, men den ble for lys. Hvis noen tråkker innpå med støvete sko/bein, blir det flekker med en gang.

Jeg vil anbefale en mørk grå. Det skal vi beise med i sommer, og selv om flekkene jo er der allikevel, slipper jeg iallefall å se dem;-)

Trodde det var motsatt jeg...at skitt og sand syntes bedre på mørke gulv...

Annonse

Trodde det var motsatt jeg...at skitt og sand syntes bedre på mørke gulv...

Vi har hatt begge deler på terassen nå. Først en mørk farge, og så en lys. Den lyse viser absolutt skitt best.

Når vi nå skal skifte farge atter en gang, skal vi gå for en skifer/koksfrå farge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...