Gå til innhold

Hvorfor er det så deilig...

Anbefalte innlegg

Haha, men det er faktisk sant ;) Jeg har en drøss halvleste Se og Hør liggende i nattbordskuffa - men TV-programmet ligger åpent på stua :P

''Haha, men det er faktisk sant ;)''

Virker som om mange bruker det som en unnskyldning for å kjøpe Se og Hør. ;)

Selv bruker jeg nettet når jeg vil se hva om er på TV. Eller TV-guiden i tuneren min.

Fortsetter under...

Gjest togli

''Haha, men det er faktisk sant ;)''

Virker som om mange bruker det som en unnskyldning for å kjøpe Se og Hør. ;)

Selv bruker jeg nettet når jeg vil se hva om er på TV. Eller TV-guiden i tuneren min.

Det er nok mye med hva man er vant til ;) Jeg tør nesten ikke si at jeg tegner ring rundt programmer jeg ønsker å se, og dette kan jeg ikke gjøre på nett. Pensjonist neste? :P

Kjøper altså Se og Hør innimellom - da både for å ha hjernedød lektyre å lese i badekaret, og for å kunne se programsidene.... men jeg leser sjelden ut bladet - så jeg antar det er en uvane å kjøpe det ;)

Det er nok mye med hva man er vant til ;) Jeg tør nesten ikke si at jeg tegner ring rundt programmer jeg ønsker å se, og dette kan jeg ikke gjøre på nett. Pensjonist neste? :P

Kjøper altså Se og Hør innimellom - da både for å ha hjernedød lektyre å lese i badekaret, og for å kunne se programsidene.... men jeg leser sjelden ut bladet - så jeg antar det er en uvane å kjøpe det ;)

''Jeg tør nesten ikke si at jeg tegner ring rundt programmer jeg ønsker å se,''

Jeg setter de programmene jeg vil se på opptak rett og slett, og finner jeg ut at jeg ikke vil se de likevel, så sletter jeg bare opptaket. Jeg lever da i 2012! :D

Gjest togli

''Jeg tør nesten ikke si at jeg tegner ring rundt programmer jeg ønsker å se,''

Jeg setter de programmene jeg vil se på opptak rett og slett, og finner jeg ut at jeg ikke vil se de likevel, så sletter jeg bare opptaket. Jeg lever da i 2012! :D

Det funker ikke her i huset.... fire stk som skal ha fjernkontrollen, og fikser og styrer med opptakeren, TV'n etc ;)

Det funker ikke her i huset.... fire stk som skal ha fjernkontrollen, og fikser og styrer med opptakeren, TV'n etc ;)

Her får ikke ungene styre med opptakene. De skal innhente tillatelse fra mor for å ta opp noe, og så langt har de gjort som jeg sier på det punktet. :)

Annonse

Her får ikke ungene styre med opptakene. De skal innhente tillatelse fra mor for å ta opp noe, og så langt har de gjort som jeg sier på det punktet. :)

Her ligger problemet mer i at når jeg setter på opptak med min spiller, så må rett kanal stå på (spilleren tar opp på den kanalen tv'n er innstilt på) ;) Midt under opptak har en av ungene funnet noe annet spennende å se på, så da er mitt opptak borte...

Gjest Elextra

Her ligger problemet mer i at når jeg setter på opptak med min spiller, så må rett kanal stå på (spilleren tar opp på den kanalen tv'n er innstilt på) ;) Midt under opptak har en av ungene funnet noe annet spennende å se på, så da er mitt opptak borte...

Du må nok fornye utstyret, togli ;).

Jeg/vi gjør som Mrs Doolittle, og vi kan også ta opp flere program i ulike kanaler. Eneste problemet er lagringskapasiteten, men bør nok være litt flinkere til å slette.

Du må nok fornye utstyret, togli ;).

Jeg/vi gjør som Mrs Doolittle, og vi kan også ta opp flere program i ulike kanaler. Eneste problemet er lagringskapasiteten, men bør nok være litt flinkere til å slette.

For å si det sånn - når man er alene om alle utgifter og har to mill i lån, så prioriterer man ikke det siste nye på videoopptakerfronten :P

Gjest Elextra

For å si det sånn - når man er alene om alle utgifter og har to mill i lån, så prioriterer man ikke det siste nye på videoopptakerfronten :P

Hehe, skjønner da det.

Men når det gjelder ''videoopptakerfronten'' er denne nå gjerne erstattet av en slags boks som følger med fibernett (som du kanskje skjønner av terminologien er jeg ingen spesialist jeg heller). Men mulig de ikke har slikt i grisgrendte strøk? :P

Hehe, skjønner da det.

Men når det gjelder ''videoopptakerfronten'' er denne nå gjerne erstattet av en slags boks som følger med fibernett (som du kanskje skjønner av terminologien er jeg ingen spesialist jeg heller). Men mulig de ikke har slikt i grisgrendte strøk? :P

Det er jo fortsatt dyrere med opptaksmulighet på dekoderen...

Hehe, skjønner da det.

De har nok fiber i grisgrendte strøk også, men ikke i min kommune foreløpig :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...