Gå til innhold

Husker du desember mnd. på barneskolen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bella Dotte

Vi hadde juleverksted en av dagene, hvor vi ble delt inn i grupper på tvers av klassetrinnene, og lagde pepperkaker, formet i gips, støpte lys osv osv. Flere foreldre var med og hjalp til. Det var kjempestas, og avslappet og moro.

På skolen der barna mine går har de adventsstund for alle elevene (1-7. klasse) hver morgen i desember.

Det hele starter med at det spilles rolig julemusikk, mens klassene kommer til amfiet som ligger midt i skolen. Klassene kommer klassevis, og veldig stille og rolig.

Så bytter klassene på å ha underholdning. Det varierer veldig hva de gjør. Adventslysene tennes, og det synges, og så er det noen som har dans, noen har skuespill, noen forteller fra juleevangeliet osv.

Vi som foreldre er hjertelig velkomne til å være med, og jeg prøver å få med meg de adventsstundene barna mine er med på.

Stemningsfullt og trivelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...