Gjest Brits Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Det er jeg helt enig i. Koster en liten forume å sende et brev her. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10049829 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 ''Koster en liten forume å sende et brev her.'' Er det noen som sender brev lenger? 0 Siter
Gondor Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 ''Koster en liten forume å sende et brev her.'' Er det noen som sender brev lenger? Ja, det lurer jeg også på. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 ''Koster en liten forume å sende et brev her.'' Er det noen som sender brev lenger? Jeg gjør, og ikke minst så sender jeg pakker, og det er dyrt det 0 Siter
Helmi Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 ''Koster en liten forume å sende et brev her.'' Er det noen som sender brev lenger? Selvsagt sendes det brev. Ikke i så stor grad som før, men det er en grunn til at jeg har frimerker hjemme Pakkepost er blitt utrolig dyrt. Skal pakken til utlandet, er prisene fullstendig latterlige. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 ''Koster en liten forume å sende et brev her.'' Er det noen som sender brev lenger? Jepp. I forbindelse med en samlerhobby mottar (og sender) jeg opptil mange brev hver uke. ) Pakkeportoen er som en annen sa - aldeles latterlig. Om jeg skal sende julegaver i posten og bruker f.eks. 3 av den minste Norgespakken så blir det jo nesten 500,- i porto! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.