cathlin Skrevet 9. april 2012 Forfatter Skrevet 9. april 2012 ''En påske uten godteri kan jeg ikke forestille meg, altså.'' Joda, om du ender med magesmerter når spiser sjokolade så. ( Drikker du mye juice? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Drikker du mye juice? Nope, jeg drikker stort sett bare vann. Har tidligere vært ekstrem på te og har funnet ut at det sannsynligvis trigger syresmertene i magen så jeg har kuttet ut det og har blitt bedre. Sjokolade og honning f.eks. gir meg smerter også. Gjorde ikke det tidligere, men det har blitt verre den siste mnd. Skal bestille legetime i morgen. 0 Siter
cathlin Skrevet 9. april 2012 Forfatter Skrevet 9. april 2012 Nope, jeg drikker stort sett bare vann. Har tidligere vært ekstrem på te og har funnet ut at det sannsynligvis trigger syresmertene i magen så jeg har kuttet ut det og har blitt bedre. Sjokolade og honning f.eks. gir meg smerter også. Gjorde ikke det tidligere, men det har blitt verre den siste mnd. Skal bestille legetime i morgen. Uff, håper det kan fikses. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.