skal Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 I dag har jeg klippet ned både epletrær og rosebuskene. Epletrærne oppførte seg, men rosebuskene derimot.. Stakkars fingeren er nå blitt blå rundt leddet. Er de giftige mon tro, eller er det bare en blødning? De bør bare komme med nydelige roser i sommer som kompensasjon... 0 Siter
cathlin Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Roser er vanligvis ikke veldig giftige. Vet du hvilken sort det var? 0 Siter
skal Skrevet 8. april 2012 Forfatter Skrevet 8. april 2012 Roser er vanligvis ikke veldig giftige. Vet du hvilken sort det var? Røde...? 0 Siter
cathlin Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Røde...? Det er bare røde epler som er giftige. 0 Siter
skal Skrevet 8. april 2012 Forfatter Skrevet 8. april 2012 Det er bare røde epler som er giftige. Der har vi det nok... Sukk! Epletrærne nøyer seg med å rufse meg litt i håret liksom, men rosebuskene.. grrr 0 Siter
cathlin Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Der har vi det nok... Sukk! Epletrærne nøyer seg med å rufse meg litt i håret liksom, men rosebuskene.. grrr Torner er fra naturens side en tilpasning for ikke å bli spist,, eller beskjært alt etter som. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Der har vi det nok... Sukk! Epletrærne nøyer seg med å rufse meg litt i håret liksom, men rosebuskene.. grrr Jeg har og sånne. Og etter et par sesonger lærte jeg å bruke sveisehanskene til mannen. De er ikke giftige, men du får gjerne betennelse fordi de er fulle av jord og slikt. Følg med, og hovner det mer, blir blankt, vondt og rar farge. Så gå til legen. 0 Siter
skal Skrevet 8. april 2012 Forfatter Skrevet 8. april 2012 Jeg har og sånne. Og etter et par sesonger lærte jeg å bruke sveisehanskene til mannen. De er ikke giftige, men du får gjerne betennelse fordi de er fulle av jord og slikt. Følg med, og hovner det mer, blir blankt, vondt og rar farge. Så gå til legen. Oki! Høres fornuftig ut. 0 Siter
skal Skrevet 8. april 2012 Forfatter Skrevet 8. april 2012 Torner er fra naturens side en tilpasning for ikke å bli spist,, eller beskjært alt etter som. Så da må jeg være smartere enn naturen mao.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.