Gå til innhold

Kjedeligste ting dere gjør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å vente på folk som kommer for sent.

''Å vente på folk som kommer for sent.''

JA! Ikke bare er det kjedelig, det er vanvittig irriterende og respektløst av mennesker som stadig kommer for sent! Hva er det som får dem til å tro at deres tid er mer verdifull enn min?

Annonse

Jeg tror faktisk ikke at jeg kjeder meg noen gang... det er ytterst sjeldent at jeg får den følelsen. Og den dukker som oftest opp når det er dager hvor barna er marete og kjeder seg. Som en slags oppgitthet over at de ikke kan være litt konstruktive fremfor å henge på meg.. ;0)

Forøvrig setter jeg pris på alle mulige slags oppgaver. Selv det å vente på noen er ok, man kan jo se på alle de andre!

Skal jeg nevne en ting jeg ikke er så glad i, så er det den daglige oppfinnsomhet hva middag angår. Og oppvasken etterpå. Men ofte hjelper ungene til så da går det fort.

Gjest Elextra

Å rydde og å vente på noen eller noe som er forsinket, er noe av det kjedeligste jeg gjør.

En lang flytur eller togtur er bare befriende - sjelden jeg har så mye tid for meg selv til lesing, slumring eller hva annet jeg måtte ønske :P. Sistnevnte var noe jeg endret holdning til etter at jeg fikk barn (og turen bør fortrinnsvis skje alene).

Husarbeid er dødskjedelig.

Være hjemme med syke unger som jeg har vært nå i noen måneder er også kjedelig i den forstand at hjernen min ikke får utfordringer den er vant til å få hele tiden på jobb.

Reise synes jeg derimot er hyggelig, selv om det er lange etapper på fly, tog eller buss. Reiser jeg helt alene er det en ypperlig anledning til å lese eller høre musikk og bare være "meg". Reiser jeg med familie eller venner er det en ypperlig anledning til å være sammen uten å skulle eller burde noe.

Gjest Pettories

Helt enig - jeg tok Billigexpressen eller hva den heter, fra Trondheim til Oslo på natten - trodde jeg skulle sove - - - men det går jo ikke i et bussete, og foran meg lå det en svær, feit kæll og lunkefeis hele natten.

Sist jeg tok bussen til Oslo var det en dødsulykke i Telemark. Først sa bussjåføren at vi måtte vente i 2 timer. Etter en stund sa han at vi måtte vente i 5-6 timer. Det løste seg heldigvis fort da slik vi var "bare" to timer forsinket til Oslo.

Sist jeg tok bussen til Oslo var det en dødsulykke i Telemark. Først sa bussjåføren at vi måtte vente i 2 timer. Etter en stund sa han at vi måtte vente i 5-6 timer. Det løste seg heldigvis fort da slik vi var "bare" to timer forsinket til Oslo.

det er så en kan rive seg i håret, og får man ikke sove da er det sikkert like fælt som meg som der for gubben å stå i kø på IKEA

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...