Gå til innhold

Blåsvart ring rundt såret?

Anbefalte innlegg

Gjest pragmatisk realist

Barnet mitt fikk et lite sår på armen, angivelig etter å ha falt og skrubbet seg mot en wire. I dagene etterpå har det dannet seg en blålig ring rundt det lille såret. Det ser merkelig ut.

Er det tegn på noe man bør være bekymret over? Vi har ikke vært hos legen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378114-bl%C3%A5svart-ring-rundt-s%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pragmatisk realist

Bare en liten blødning i huden tenker jeg, et vanlig blåmerke altså. Så lenge det ikke hovner, er varmt, smertefullt, får verkepuss, feber eller andre slike ting. Så er det ikke noe å bry seg med. Bare vaske og sette på et plaster.

Takk for svar. Det ser ikke ut som et vanlig blåmerke, fordi det er en ring (helt jevn) og innenfor den er huden vanlig, bortsett fra den innerste biten som er et lite sår. Jeg har aldri sett sånn før. Men ok da gidder jeg ikke bekymre meg.

Takk for svar. Det ser ikke ut som et vanlig blåmerke, fordi det er en ring (helt jevn) og innenfor den er huden vanlig, bortsett fra den innerste biten som er et lite sår. Jeg har aldri sett sånn før. Men ok da gidder jeg ikke bekymre meg.

jeg hadde gått til legen uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...