Gjest pragmatisk realist Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Barnet mitt fikk et lite sår på armen, angivelig etter å ha falt og skrubbet seg mot en wire. I dagene etterpå har det dannet seg en blålig ring rundt det lille såret. Det ser merkelig ut. Er det tegn på noe man bør være bekymret over? Vi har ikke vært hos legen. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Bare en liten blødning i huden tenker jeg, et vanlig blåmerke altså. Så lenge det ikke hovner, er varmt, smertefullt, får verkepuss, feber eller andre slike ting. Så er det ikke noe å bry seg med. Bare vaske og sette på et plaster. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Enig med EnolaGay - det er nok bare et blåmerke. ) 0 Siter
Gjest pragmatisk realist Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Bare en liten blødning i huden tenker jeg, et vanlig blåmerke altså. Så lenge det ikke hovner, er varmt, smertefullt, får verkepuss, feber eller andre slike ting. Så er det ikke noe å bry seg med. Bare vaske og sette på et plaster. Takk for svar. Det ser ikke ut som et vanlig blåmerke, fordi det er en ring (helt jevn) og innenfor den er huden vanlig, bortsett fra den innerste biten som er et lite sår. Jeg har aldri sett sånn før. Men ok da gidder jeg ikke bekymre meg. 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Takk for svar. Det ser ikke ut som et vanlig blåmerke, fordi det er en ring (helt jevn) og innenfor den er huden vanlig, bortsett fra den innerste biten som er et lite sår. Jeg har aldri sett sånn før. Men ok da gidder jeg ikke bekymre meg. jeg hadde gått til legen uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.