Gå til innhold

Hvor er fint å reise til syden i mai mnd?

Anbefalte innlegg

Gjest Noe å se frem til for oss.........

Vi er tre stk, to voksne og ett barn på 12 år. vi ønsker sol, varme, gjerne litt luksus, all inclusive. Ja i det hele tatt en herlig 1 ukes ferie etter å ha slitt med utfordringer i livet vårt en stund. Vi trenger en oppløftende fin ferie hvor vi kan nyte og kanskje få ladet litt av våre svekkkende batterier. Men hvor? Kom med tips til oss.

Tusen takk

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Rundt hele Middelhavet er det fantastisk i mai. Norsk god sommer pluss :-).

Men regn med litt kaldt sjøvann, i hverfall i nordre deler. Og nær Alpene kan det forekomme litt kald vind, men neppe veldig plagsomt.

Kunne ramset opp mange steder jeg gjerne ville dratt :). Men jeg er ikke all-inclusive-typen, så vi liker neppe helt det samme.

Rundt hele Middelhavet er det fantastisk i mai. Norsk god sommer pluss :-).

Men regn med litt kaldt sjøvann, i hverfall i nordre deler. Og nær Alpene kan det forekomme litt kald vind, men neppe veldig plagsomt.

Kunne ramset opp mange steder jeg gjerne ville dratt :). Men jeg er ikke all-inclusive-typen, så vi liker neppe helt det samme.

All inclusive er deilig når man reiser med barn. Om min mann og jeg reiser alene velger vi restauranter, men med unger som løper rundt og spiser is og drikker brus og bare vil ha toast og pommes frites - så blir det også ferie for meg :) Ikke det at jeg har småunger lenger - jeg har storunger :)

Onsdag1365380628

Jeg ville satset på Tyrkia. Det er mitt valg nr 1 om jeg garantert skulle ha sol og varme. Og god mat. Jeg velger aldri noe luksus når jeg reiser. Et enkelt hotell. Der skal jeg bare sove uansett. Pengene jeg sparer her brukes på god mat og opplevelser.

Gjest Elextra

All inclusive er deilig når man reiser med barn. Om min mann og jeg reiser alene velger vi restauranter, men med unger som løper rundt og spiser is og drikker brus og bare vil ha toast og pommes frites - så blir det også ferie for meg :) Ikke det at jeg har småunger lenger - jeg har storunger :)

Ikke så veldig lenge siden jeg selv hadde småbarn, men selv da ville jeg fått fnatt av all-inclusive ferie. Var på "bamseklubbhotell" én gang, og hadde en fin ferie, men det var deilig å komme ut av ghettoen og oppsøke ulike restaranter til middag.

Annonse

Ikke så veldig lenge siden jeg selv hadde småbarn, men selv da ville jeg fått fnatt av all-inclusive ferie. Var på "bamseklubbhotell" én gang, og hadde en fin ferie, men det var deilig å komme ut av ghettoen og oppsøke ulike restaranter til middag.

jeg avskyr bamsehoteller, det skal sies :) vi spiste og SÅ gikk vi på byen og tok en øl vi :) og satt og gikk rundt omkring. Biligere blir det også

*gjerrigknarken* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...