Gjest Noe å se frem til for oss......... Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Vi er tre stk, to voksne og ett barn på 12 år. vi ønsker sol, varme, gjerne litt luksus, all inclusive. Ja i det hele tatt en herlig 1 ukes ferie etter å ha slitt med utfordringer i livet vårt en stund. Vi trenger en oppløftende fin ferie hvor vi kan nyte og kanskje få ladet litt av våre svekkkende batterier. Men hvor? Kom med tips til oss. Tusen takk 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Tyrkia, Kanariøyene, der er det varmt da Thailand har jeg aldri vært - men venner av meg skryter veldig av det når det gjelder den "luxusfølelsen" som starter allerede på flyet 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Rundt hele Middelhavet er det fantastisk i mai. Norsk god sommer pluss :-). Men regn med litt kaldt sjøvann, i hverfall i nordre deler. Og nær Alpene kan det forekomme litt kald vind, men neppe veldig plagsomt. Kunne ramset opp mange steder jeg gjerne ville dratt . Men jeg er ikke all-inclusive-typen, så vi liker neppe helt det samme. 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Rundt hele Middelhavet er det fantastisk i mai. Norsk god sommer pluss :-). Men regn med litt kaldt sjøvann, i hverfall i nordre deler. Og nær Alpene kan det forekomme litt kald vind, men neppe veldig plagsomt. Kunne ramset opp mange steder jeg gjerne ville dratt . Men jeg er ikke all-inclusive-typen, så vi liker neppe helt det samme. All inclusive er deilig når man reiser med barn. Om min mann og jeg reiser alene velger vi restauranter, men med unger som løper rundt og spiser is og drikker brus og bare vil ha toast og pommes frites - så blir det også ferie for meg Ikke det at jeg har småunger lenger - jeg har storunger 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Jeg ville satset på Tyrkia. Det er mitt valg nr 1 om jeg garantert skulle ha sol og varme. Og god mat. Jeg velger aldri noe luksus når jeg reiser. Et enkelt hotell. Der skal jeg bare sove uansett. Pengene jeg sparer her brukes på god mat og opplevelser. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 All inclusive er deilig når man reiser med barn. Om min mann og jeg reiser alene velger vi restauranter, men med unger som løper rundt og spiser is og drikker brus og bare vil ha toast og pommes frites - så blir det også ferie for meg Ikke det at jeg har småunger lenger - jeg har storunger Ikke så veldig lenge siden jeg selv hadde småbarn, men selv da ville jeg fått fnatt av all-inclusive ferie. Var på "bamseklubbhotell" én gang, og hadde en fin ferie, men det var deilig å komme ut av ghettoen og oppsøke ulike restaranter til middag. 0 Siter
Gjest cxzxc Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Var på Rhodos i fjor på den tida, kaldt. 0 Siter
flisa Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Ikke så veldig lenge siden jeg selv hadde småbarn, men selv da ville jeg fått fnatt av all-inclusive ferie. Var på "bamseklubbhotell" én gang, og hadde en fin ferie, men det var deilig å komme ut av ghettoen og oppsøke ulike restaranter til middag. jeg avskyr bamsehoteller, det skal sies vi spiste og SÅ gikk vi på byen og tok en øl vi og satt og gikk rundt omkring. Biligere blir det også *gjerrigknarken* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.